Delfi lugeja kirjutab: "No lõpuks ometi! Arvasin, et ainult minu tutvusringkonnas on olnud ebameeldivad kogemused parfüümilettide juures ning ei saa kahjuks mainimata jätta hinnalisemate firmade lette.

Küll on kahju, et meie siiski arenenud riigis peab nii pisikese asja nimel nagu seda on tester, tuntud ja kuulus olema. Kas siis tavainimesed, kes samuti töötavad ja elavad igapäevast elu, peavad leppima sellise suhtumise ning käitumisega?"

Kommentaari kirjutav lugeja jagab muljeid Hispaaniast, kus ta parfümeeria poes müüjana töötas: "Nimelt oli meil iga kuu norm testereid, mida pidime välja jagama. Meile oli ette nähtud pakkuda testereid nii ostvatele klientidele kui ka teistele külastajatele, kes huvi üles näitasid. Aga oma töötajatel oli õigus saada igast tootest maximum neli testrit. Statistiliselt kasvas sellise käitumise ja kliendisõbralikusega läbimüük 40%."

Lõpuks leiab kommentaator, et kuna müüjad suhtuvad klientidesse enamjaolt halvasti, on nad oma käitumisega peletanud inimesed juba ammu interneti keskkonda ostlema.

"Aga selle infoga ja eksperimendiga mis korraldati, võiksid ja peaks Tallinna Kaubamaja vastav isik midagi ette võtma, sest nii on ikka päris nadi ..."

Hea lugeja! Ootame teie kogemusi meiliaadressil rahvahaal@delfi.ee. Kui registreerid end rahvaajakirjanikuks, võid eriti hea loo või foto eest saada ka tunnustatud ning võita preemia! Kasutada võib ka lehe vasakul servas olevat Rahva Hääle vormi.