WGSNi hinnangul on Ivo Nikkolo reklaamides nähtud violetne värvipalett üks sügiskampaaniate olulisemaid trende. Violetne toob esile sügisele omase tumedama rõivakollektsiooni ning mõjub värskelt ja säravalt. Sarnaselt Baltikale kuuluva Ivo Nikkolo disainerbrändiga kasutasid sama värvikoloriiti ja meeleolu oma sügiskampaaniates ka näiteks Louis Vuitton, Escada ja Sisley.

Ivo Nikkolo turundusjuhi Mervi Lille sõnul oli Ivo Nikkolo sügiskampaania lähtekohtadeks jõuline, kõrgete nõudmistega naine ning slaavipäraselt külluslik kollektsioon. “Tegemist on kindlasti ühe luksuslikuma kampaaniaga Ivo Nikkolo kaubamärgi 15 aasta pikkuses ajaloos,” hindas Lill.

Kampaania modelliks oli maailma moelavadelt tuntud tippmodell Olga Serova, fotograafiks Madis Palm ning stilistiks Ivo Nikkolo peadisainer Eve Hanson.