„Kogu tagasitulek oli väga ebameeldiv, millel oli suisa mitu faasi,“ tunnistab Merlyn. „Esimene väga suurt ärevust tekitav moment oli Dubai lennujaamas õhkutõusmisel, kus hoolimata tehnilisest rikkest katsetati õhkutõusmist reisijatega pardal! Alguses lennuk kiirendas rajal, et õhku tõusta, kuid piloodid pidurdasid siis hoo äkki maha, öeldes, et süsteemis tekkis error. Ümberringi võis inimestes tajuda ärevust. Seejärel möödus paar minutit ning teatati, et süsteem hakkas tööle ja – läheme uuele katsele. Sel hetkel oli tervel reisiseltskonnal klomp kurgus ja ebameeldiv tunne sees – et kuidas kahe minutiga äkki kõik korda sai? Tagatipuks lennuk hilines seitse tundi ja minu reisikohver oli kadunud. Kui see viimaks minuni jõudis, olid mitmed asjad kohvris katki ja kohver ise ka.“

Lauljatar ei mõista, miks mitmed reisiettevõtted selle Läti lennufirmaga endiselt koostööd teevad: "See on reisikorraldajate poolt lugupidamatu, et ei võeta vastutusele lennukompaniid, kes tekitab tuhandetele Eesti inimestele ebameeldivusi, justkui see olekski normaalsus." Lennufirma Merlyni sõnul avalikult reisijate ees vabandanud ei ole. Enne ajakirja trükkiminekut polnud SmartLynx Airlines juhtunut omalt poolt kommenteerinud.