Esiteks tuleb koer kotleti või vorstijupi abil kinni püüda. Seejärel maalitakse peni kehale aerosoolvärvidega mõne firma logo. Edasi lippavad elavad infotahvlid juba ise mööda linna ringi ja viivad kaubamärke massiteadvusse.

Progressi jõuallika saatust on õnnestunud vältida vähestel krantsidel. Sony, Cameli, Dosia või Lukoili logo ilutseb iga teise peni karvakattel.

Loomulikult valitseb ka koerareklaami turul tihe konkurents. Pole harvad juhused, kus enne Samsungi kirja kandnud koer saab üle värvitud Philipsiks.

Kohalikud veterinaarid leiavad, et sellised loomkatsed pole niivõrd tervise kuivõrd eetika probleem. “Võõbake ennast õlivärviga üle, käige niimoodi nädalakese, eks siis ole näha, mõjub see teie tervisele või mitte,” soovitab kohaliku veterinaarhaigla peaarst Ivan Samuškin.