"Soovin rääkida ühest juhtumist sel nädalal Evelin Ilvese restoranis Roog. Nimelt saime seal perega lõunatades ebameeldiva elamuse osaliseks (kirjeldan seda täpsemalt lisatud arvustuses) ning pärast visiiti sai ka restorani Facebooki lehel enda arvamus avaldatud. Küll aga on see sealt tänaseks lehe haldaja poolt kustutatud, samal ajal kui restorani kiitvad arvustused on enamasti alati saanud perenaise isikliku tänu osaliseks. Leian, et see on äärmiselt kahepalgeline käitumine, kui avalikus sotsiaalmeedia keskkonnas avaldatud aus arvamus kustutatakse ning alles jäetakse vaid endale sobilikud postitused. Kahepalgeline on ka meie endise esileedi "ökosõbralikkus", kui enda kodurestoranis kasutab ta nii plast- kui ka pappnõusid ja näiteks kapselkohvi (teenindaja sõnul oli neil tol lõuna ajal alles vaid latte ja cappuccino kapsleid, kohvijoogi hind oli seejuures kallim kui enamikes Tallinna kesklinna
kohvikuteski). Kaevuvee hinnastamisest rääkimata. Leian, et kui Evelin on nõus avaldama vaid endale sobilikke arvamusi, siis peab seda tegema keegi teine," kirjutas restorani pettunud klient eile õhtul Publikule.

Kui restorani lehte täna vaadata, on arvustus seal täiesti olemas ning nii väidab ka Evelin Ilves ise, et arvustusi nad kindlasti kunagi ei kustuta. "Kindlasti mitte! Me ei ole mitte ühtegi tagasisidet ära kustutanud. Tee võite selle lehe lahti võtta – kõik, kellel on mingi probleem olnud ja nad on võtnud vaevaks kirjutada, on kõik seal olemas. See lõhnab lihtsalt diagnoosi järele, ma arvan...," ütles ta naerdes.

"Inimestel on erinevaid probleeme ja kui nad tahavad ennast välja elada, siis meil on see avalik lehekülg, kus nad saavad seda teha. Meie omalt poolt anname endast kõik, anname endast parima, proovime teha iga asja, mis meilt väja läheb, kõige suurima südamesoojusega. Ja loomulikult on nii, et on inimesi, kellele mitte miski ei meeldi ja neil on õigus niimoodi tunda. Rohkem mul midagi öelda ei ole," sõnas Ilves ja soovis head päeva.

Kas ja kui, siis kuhu postitus vahepeal nii ära kaduda sai, et sundis rahuololematut klienti suisa pressile kirjutama, jääb teadmata. Küll aga on teada, et lehe moderaatoril on vabad käed hinnaguid peita ja siis taas nähtavaks muuta, kui selleks soovi on – kas see ka antud juhul rolli mängis või oli tegu arusaamatusega, jääb juba asjaosaliste teada.

Tagasiside restoranile ROOG