Tommy Cashi veebipoes lansseeriti uus fännikauba kollektsioon, mis koosneb 90€ maksev Anne Veski pildiga kapuutsiga dressipluusist, 65€ maksvast oranžist dressipluusist, mille rinnal ilutseb nimi "Pavel", 35€ maksvast T-särgist hüüdlausega "Kanye East", 60€ maksvast graafilisest T-särgist, 25€ maksvast kootud sallist, 110€ maksvast rulalauast, ning 15€ maksvatest sokkidest.

Sotsiaalmeediakanalis Twitter väljendatakse oma pahameelt näiteks küllaltki sarkastilisel toonil.

Tommy Cashi esindajate sõnul on kollektsioon hoolikalt läbi mõeldud ning ettevalmistusprotsess kestis pool aastat. "Panustasime sinna kõvasti aega ja raha et leida parimad võimalikud tootjad pusadele ja särkidele," sõnas räppari mänedžer Anna-Lisa Himma.

"Prindid on kõik valmistatud Eestis DTG tehnoloogiaga, mis on teatavasti kõige kõrgema kvaliteediga viis riietele disaine printida. Samuti ei ole meie disainid lihtsalt fontide ja piltide näol kuskilt internetist kopeeritud, vaid iga disaini, pildi ja fondi eest on makstud tasu kasutamisõiguste saamiseks," jätkas Himma kollektsiooni valmimise protsessi kirjeldamist.

"Samuti on disainide taha pandud oluliselt rohkem tööd ja mõtestatust kui enamus bändid-artistid seda tavaliselt teevad, üldiselt on tegemist lihtsalt bändi logo või nimega keset särki. Meie seda lihtsat teed ei valinud," lisas ta veel.

Küsimusele, miks valiti oma kalleima dressipluusi kaunistuseks just Anne Veski, sõnas mänedžer, et Veski näol on tegemist legendiga. "Kes ei tahaks oma pusa peale kedagi legendaarset," sõnas Himma.

Võrdluseks võib tuua nii mõnegi teise staari fänninänni hinnad, mis jäävad sarnasesse või veelgi suuremasse hinnajärku. Rootsi räppar Yung Lean küsib polosärgi eest 47 dollarit.

Inglise laula FKA-Twigsi fännidel tuleb oma lemmiku pidžaama eest välja käia 160 naela, jope eest 180 naela ning T-särkide eest 30 naela.