Pihisaate «Mamma mia» juhi TUULI ROOSMA enda eraelu, täpsemalt meessuhted, on alati olnud suur saladus. Enam mitte.

Juba mõnda aega tutvustab Tuulit (28) oma elukaaslasena filmirezhissöör ja kujundusgraafik Arbo Tammiksaar (33).

Saatejuhi ja kunstniku suhe on teadjate sõnul kestnud juba üle aasta. On ka kuulda olnud, et paar otsib koos uut eluaset.

Missugune peab mees olema?

Paari aasta taguses intervjuus kinnitas Tuuli Roosma oma mehevaliku kriteeriumide teemal, et ainus hädavajalik eeldus on ühine eetiline tasand. «Kui üks kuulub roheliste liikumisse, teine aga tulistab õhupüssist naabrite koera kosilasi, siis ei saa teineteise vastu austust tekkida. Lisaks on vaimustav, kui ollakse hingesugulased, suudetakse teineteist üllamatele ja parematele tegudele ergutada. Tähtis pidi olema ka, et inimesed armastaksid rääkida — vanuigi ehk suurt muud teha ei olegi. Arvan, et minu puhul on tegemist ikkagi n-ö kambajõmlusega: enne ollakse head sõbrad, tehakse kõike koos. Ja ühel hetkel võib juhtuda, ja aeg-ajalt nii juhtubki, et tahad inimesega juba rohkem koos olla kui ainult päeval või korra nädalas… Nii võtadki ta enda juurde elama. Ma ei otsi mingil juhul ideaalseid inimesi, Übermensche. Piisav kriteerium on mõni vaimustuma panev iseloomuomadus,» selgitas ta.

Varasematest aegadest on teada, et nendele kriteeriumidele on eri aegadel vastanud näiteks eksdiktor Merle Randma-Aru poeg Harri Randma, telemees Teet Margna ning kunstnik Lauri Lihten-Haavel.

Eraelu saladuskatte all

Andmed naiste lemmiksaatejuhi eraelust on aga alati rahva ette tilkunud pooljuhuslikult, sest Tuuli ise pole kunagi olnud agar oma armusuhteid kommenteerima. «Huulepulk ja intiimsuhte lahkamine on küll viimane asi, millest Tuuli räägib,» on isegi Tuuli õde Tiiu kinnitanud.

Ka sedapuhku ennustab Tuuli juba enne küsimuse ärakuulamist: «Ilmselt ma teie küsimusele ei vasta!» Kuuldes siis Arbo Tammiksaare nime, tunnistab ta lakooniliselt: «Vaat just!»

Mitmekülgne kunstihing Arbo Tammiksaar tegutseb peamiselt dokumentaal- ja lühimängufilmide rezhissöörina ja kujundab teatriplakateid. 2003. aastal tunnistati tema Von Krahli teatri lavastusele «Hot» tehtud plakat aasta parimaks teatriplakatiks.

Tammiksaare filmitöödest võiks laiemale ringile meenuda skandaalse hõnguga dokumentaalfilm «Macbeth», mis rääkis Aivar «Pornokunn» Palumäe talendiotsinguist ja filmivõtetest.

Hetk pärast Kroonika kõnet Tuuli Roosmale on Tammiksaare telefon kinni. Kui see lõpuks kutsub, ei üllata ajakirjanduse tähelepanu kunstnikku mitte grammigi. «Kas soovite oma ajakirjale uut kujundust?» uurib ta lõbusalt, ent ei leia mahti enda ja Tuuli suhet kommenteerida. «Kena, nägemist!» vuristab Tammiksaar sama meeleolukalt.