Alates aastast 1999 koostatud raportis seatakse parimad palad paremusjärjestusse meetodiga, mida avalikkusele pole selgitatud, kirjutab Telegraph.

Saladuseks jäänud tegurite alusel valiti sel aastal parimaks New Yorgis asuv reklaamibüroo BBDO, millele järgnesid Londonis asuvad Fallon ja DDB ning New Yorgis asuv Saatchi & Saatchi ning San Francisco McCann Worldgroup.

Digireklaamis võib end hästi tunda Miami Crispi Porter + Bogusky, kes eelmisel aastal koos Rootsi kompaniiga Farfar teisel kohal figureeris.
Kolmas koht läks M&M blogija Niklas Liljani tööandja San Francisco Goodby, Silverstein & Partnersile.

Enim esikohti kahmasid endale taas Ameerika reklaamigigandid.
Loovad inimesed töötavad ka Jaapanis, Inglismaal, Saksamaal ning Hiinas.
Põhjamaadest võib end hästi tunda Norra, kes pälvis 17. koha.
Enim said auhinnatud Sony ja Volkswageni reklaamid.

Maailma vingeimaks reklaamiks valis Gunn Report Cadbury’s Dairy Milki “Gorilla”, mille valmistajaks Londonis asuv Fallon.

value="http://www.youtube.com/v/TnzFRV1LwIo">value="transparent">src="http://www.youtube.com/v/TnzFRV1LwIo"
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="375"
height="309">