Liina Ariadne tegi oma esimese suudluse 15 aastaselt. „Olime õues ja äärmiselt külm oli. Mina ei julgenud väga tema juurde minna ja tema minu juurde, aga lõpuks see juhtus – skateparkis oleva prügikasti kõrval.“

„Väikse tüdrukuna kujutavad kõik ette, et esimene musi on hästi romantiline ja tore, aga reaalsus kipub olema teistmoodi. Sellest ei tasu aga heituda,“ lisas ta.

Ariadne kaasa Martti Halliku esimene päris suudlus toimus varasemas eas – nii neljandas või viiendas klassis. „Istusime ja rääkisime juttu ning ütlesin talle, et õpetasin oma eelmist tüdrukut suudlema. Selline kõvataja nagu ma olin, tegelikult see muidugi ei vastanud tõele. Musi nägi aga välja nii, et panime lihtsalt huuled kokku ja nii mitu korda,“ kirjeldas ta.

Aga kumb peaks tegema esimese liigutuse – kas mees või naine? „Poistele räägitakse koguaeg, et nemad peavad esimesed olema. See on selline ühiskonna ootus. Enne kui mina ei võtnud ohje enda kätte, ei juhtunud mitte midagi,“ leidis Hallik.
Liina Ariadne ütles aga vastukaaluks, et see ei pea ilmtingimata nii olema. Ka tüdruk võib teha esimese liigutuse.

Ühtlasi tuli avalikust vestlusest välja, et Martti pole suurem asi romantik, unustades pidevalt tähtpäevi, kuid nende suhe on vaatamata sellele jätkuvalt tugev ja kindel.

Valentinipäeva puhul kleebiti nii Rocca al Mare kui Kristiine keskuste alleele kakssada südant paarikeste eesnimedega. Kristiine keskusesse oli sooviavaldusi 1563 ja Rocca al Maresse 1076. Südamete ja õhupallidest väravatega kaunistatud alleed on avatudnädala lõpuni.

„Mõtleme alati sellele, kuidas pakkuda mugava ostukeskkonna kõrval oma külastajatele igal sammul positiivseid emotsioone ja ilusaid mälestusi. Loodame, et Valentinipäeva kampaaniast saab pikaajaline traditsioon nagu mitmetes teistes naaberriikides,“ ütles Citycon Eesti kaubanduskeskuste kommunikatsiooni- ja turundusjuht Linda Eichler.

Walk of Love aktsioon on saanud alguse Norrast, kus see osutus kohalike kaubanduskeskuste seas ülipopulaarseks, saades kümneid tuhandeid sooviavaldusi. Tänavu toimub kampaania kahekümne viies Cityconi kaubanduskeskuses Norras, Rootsis, Soomes ja Eestis. Kampaania korraldas reklaamiagentuur Centerteam.