New Line Cinema oli sunnitud korjama ära filmitutvustused ja reklaamplakatid nii Ameerika Ühendriikides kui Suurbritannias, kui Metro-Goldwyn-Mayer väitis, et see sõna meenutab liiga palju 1964. aasta Bondi-filmi pealkirja “Goldfinger”. Ameerika filmiliit toetas vaidluses MGM-d, meenutab BBC-

New Line Cinema pressiesindaja ütles, et firma loodab MGM- ga kokkuleppele jõuda, selle ajani viidatakse teosele kui kolmandale Austin Powersi filmile.

See on kolmas kord, mil Mike Myersi loodud koomiline libaspioon ekraanile jõuab. Paraku ei ole see aga esimene kord, kui Austin Powersi film pahandust on põhjustanud. Bondi-filmide produtsendid vaidlustasid ebaõnnestunult Myersi viimase filmi “Spioon, kes mind kargas” (“The Spy Who Shagged Me”) pealkirja, pidades seda 007 filmi “Spioon, kes mind armastas” (“The Spy Who Loved Me”) paroodiaks.

MGM-i uus juhtkond on asunud jäigale positsioonile. Nõukogu aseesimees Chris McGurk ütles Wall Street Journalile, et stuudio ei kavatse taluda katseid kasutada loata James Bondi eelisõigusi. Väidetavalt ärritab neid enim filmi reklaamlõigu see koht, millest Myersi tegelaskuju värvub kuldseks, mis on Bondi-filmi kaubamärk.