Muide, on laiskade reklaamitegijate väide, et tüütu reklaam sööbib siiski mällu! Hea reklaam teeb seda paremini!
Need reklaamid käivad vaatajaile närvidele:

10. Reklaamid peldikupoti ümber

Peldikupottide ümber käiv glamuurne ja särav pidu pole täielikult Eestis valminud, kuid vaatajate pahameel on selle siiski edetabelisse tõstnud.
Tõesti, vastavaid reklaame jälgides võib noorematel ja kogenematutel ühiskonnaliikmetel tekkida veendumus, et nende roojaämbris tegutseb pisike Disneyland!

9. Verine hammas kraanikausis

Nii mõnigi filmisõber on oma võileiva kurku ehmatanud kui ta reklaamipausi ajal külmkapi juurest naastes näeb, kuidas vesi teleris kraanikaussi jookseb, keegi sülitab verd ja lõpuks ka verine hammas klõbinal järgi kukub.
Paradontoosi eest hoiatav reklaam pidavat eriti hirmutavalt mõjuma lastele.

8. Prisma hinnagarantii

"Reklaam, kus mingi tädi võlts-reipalt eesti keelt retsib, on täielik antireklaam," teatab lugeja.
Huvitav, kas samasugune reaktsioon oleks tulnud ka näiteks india aktsendi puhul?

7. Säästumarketi tädi

Säästumarketi tädi käib ringi ja võrdleb kogu maailma Säästumarketi hindadega. Kahtlaselt käituvale kileda häälega tegelasele keegi valgeid kitleid või korravalvureid järgi ei kutsu, küllap peetakse ohutuks.

6. Kiirlaen läbi kolme põlvkonna

Kiirlaenufirma Credit24 reklaam näitab peoks riietuvat Marilyn Jurmani näoga tüdrukut, kellele vanaema usaldab äkitselt oma kalli kaelaehte. Tegu vaatab õnnistava pilguga pealt ema.
Võimalik, et vaatajaile reklaam suurt häda ei teeks, kui tegu poleks just nimelt kiirlaenuga...

5. Tasuta telefonid

Nagu ka peldikupottidega, pole siin konkreetset reklaami välja toodud. Asi on selles, et praktiliselt kõik mobiilioperaatorid pakuvad aeg-ajalt TASUTA telefone.
"Tehakse ränk leping ja orjad aastaid siis juba vanaks muutunud telefoni. Ja kui soovid operaatoriga lepingut äkitselt lõpetada, palutakse sul telefon täismahus kinni taguda," kirjeldab lugeja tegelikkust. Loomulikult kukuvad esimesena tasuta telefone nõudma lapsed.

4. Röstsai

Laulu "Leib jahtub" autorid Andres Valkonen ja Leelo Tungal võivad iga päev rõõmuga jälgida oma teose uuestisündi kui röstsaiaks kehastunud Indrek Ojari seda telereklaamis laulab.
Hoopiski vähem rõõmsad on televaatajad, kes nõuavad viisipidamist ja muud sarnast, mis laulud ilusaks teeb.

3. Kumm on seks

Preservatiivi asjus hüsteeriliselt kaagutav "noorte ja lahedate" emaste seltskond on laisa reklaamitegija eesmärgi täitnud: pandi tähele!
"Piinlik vaadata seda kädistavat kõneviisi, vilets koopia, kehv psühholoogiline mõju," loetleb lugeja. "Kumm tuleb seostada mingi sellise naise käitumisega, mis on teistele naistele eeskujuks ja poistele apetiitne. Mitte segase kädistamisega."

2. Büroomaailma laps

"Büroomaailma reklaam noore neiuga, kes pannakse rääkima nagu 4-aastane! Appi! See on tõesti väga võlts ja halb," kirub lugeja.
Mainitud reklaami analüüsitakse ka Naisteka foorumis: "Ilusale tüdrukule õpetatud mingit masendavalt ebaloomulikku ja piinlikku miimikat."

1. Paha laps nõuab saia

Siinkohal peab veelkord meenutama, et halb reklaam pole näitlejate, vaid ikka tegijate süü. Lugejate "lemmikuks" osutus Saibi reklaam, kus kaks last tülitsevad ja neid püütakse uue tootega rahustada.
"Sealne karjuv ja saia nõudev tüdruk on kohutav, selles mõttes, et idee on kohutav. Reklaamitegijatel endil vist lapsi pole, sest muidu nad mõistaks, et lapsed nii ei käitu ja ei nõua. Kui üritad ise kodus lapsest korralikku ja viisakat inimest kasvatada ja siis tuleb telekast see kisakõri... ajab ikka tigedaks küll," kritiseerib lugeja.