Ameerika modellisaate kümnenda hooaja kolmanda kohaga lõpetanud somaalia-etioopia päritolu naine on vaikselt, kuid südikalt roninud tipu poole hoolimata oma vanusest, mis nüüdseks lausa ebamodellilikult kõrge - 26.

Bostonis elanud tüdruk on aga tööd rühkides saanud mitmete disainerite lemmikuks. Viimati võisime teda näha Pariisi moenädalal Hermesi ja Dries van Noteni kevadsuviseid kollektsioone kandmas. Lisaks on ta olnud Herve Legeri kampaania tunnusnägu.

Kui võtta arvesse, et selle sama 10. hooaja võitja Whitney Thompsoni suurim saavutus on kaupluse Forever 21 kampaania aastal 2009, on Fatima teinud suure karjäärihüppe.

Esimesel saatejärgsel aastal oli Fatimal aga vähe tööd: "Mu agentuur tahtis et supermodellisaade minuga enam ei seostuks, et müüa mind kui modelli, mitte reality-modelli."

"Nüüd, kui ma teen profimodellina tööd, soovitan ma tüdrukutel hoiduda telesaadetest. See on ajaraisk, pelgas meelelahutus. See pole mood, mida meie, modellid, teame."