Telia Eesti televisiooni ja multimeedia valdkonna sisujuhi Birjo Kiige kinnitusel pole tehnoloogiaettevõttel mõtet luua aastal 2020 täiesti tavalist telekanalit, mis keskenduks vaid traditsioonilise teleprogrammi edastamisele.

„Teleturul on täna hulgaliselt kasutamata potentsiaali, mida saame uue telekanali puhul rakendada. Seetõttu olemegi suunanud pilgu tulevikku, mil saame Inspirat rikastada põnevate tehnoloogiliste lisaväärtustega, näiteks pakkuda televaatajale võimalust valida mitme samaaegse otseülekande seast just talle sobivaim variant,“ sõnas Kiik.

Teisalt toob Inspira kohalikule teleturule otseülekanded WTA naiste profitennise turniiridelt, Paf Eesti-Läti korvpalliliiga mängud, kohaliku hokistaari Robert Rooba koduklubi mängud Soome meistriliigas ning Telia toel toodetav värske seiklussari „Antarktika 200 – Bellingshauseni jälgedes.“

Samuti jõuavad Inspira vahendusel siinse teleauditooriumini sarjad, mida seni pole Eestis näidatud, näiteks „The Loudest Voice“/„Kõige valjem hääl“ Oscari-võitjast Russell Crowe’ga peaosas.

„Ühtlasi loob oma telekanal hea võimaluse teha koostööd kohalike filmi- ja seriaalitootjatega. See võimaldab välja tulla uute sisu- ja koostööprojektidega ning toetada samal ajal nii kohalikku teleproduktsiooni kui laiemalt kogu kohalikku kultuuri,“ lisas Kiik.

Tema kinnitusel täieneb Inspiras näidatava eksklusiivse sisu hulk edaspidi veelgi, saades lisa näiteks kontsertide, e-spordi ja mitmete teiste ülekannete näol.

Inspira kanal on kõigile Telia TV-teenuse kasutajatele nähtav alates 23. jaanuarist kell 16:00 ning kanal paikneb Telia TV-menüüs positsioonil „0“ (null) ehk kohe ETV kõrval.

Kogu Inspira programm on kasutajatele tasuta järelvaadatav, mis tähendab, et kõiki Inspira saateid, spordivõistlusi, filme ja seriaale saab järelvaadata, hoolimata sellest, kas kliendil on tellitud Salvestamise teenus või mitte.

Inspira kanal (nagu ka kogu ülejäänud Telia TV sisu) on jälgitav nii teleris, veebis (www.teliatv.ee) kui Telia TV äpis ning seda nii Eestis kui Euroopa Liidus.

Inspira jõuab Telia TV vahendusel enam kui 200 000 Eesti koduni ehk rohkem kui 400 000 inimeseni.