Igas saates antakse võistkondadele ülesanne, mis on seotud igapäevase äritegevusega. Ülesannetega toimetulemist jälgib kaamera. Vaataja näeb, kui raske on äris ellu jääda, millised emotsioonid tabavad proovijaid ja milliseid õppetunde jagab iga järgnev samm või katsumus.

Kui eelmistel aastatel on "Ajujahile" esitatud palju nutirakenduste ja kodulehekülgede projekte, siis tänavune hooaeg toob juurde ka mitu käegakatsutavat toodet.

Saates võistlevad:

JIFFI - ühistranspordi rakendus, mille tulemusena ei ole nutitelefoni omanikul vaja enam piletit osta ega kaardiga valideerida. Bussis olev süsteem ja sellega intergreeritud äpp teeb selle töö nii ära, et ei pea isegi telefoni taskust välja võtma.

HIVESCALE - mesilastarude kaalud ja monitoorimissüsteem, et mesinik saaks prognoosida saaki ja reageerida kohe, kui midagi taruga peaks juhtuma - ta saab oma taru jälgida ükskõik kust maailma otsast.

HUNTLOC - jahimeestele mõeldud nutitelefonirakendus ja koerarihm-jälgimisseade, mille tulemusena ei lase jahimehed enam üksteist ja koeri maha, vaid saavad alati jahil olles ülevaate, mis metsas toimub ja kus koerad liiguvad.

OKKA - Eestimaa männiokastest dekoratiivplaadid - puhas ökotoode, lõpptulemsuena peaks väljaarendatud toode sobima ka heliisolatsiooniks.

SMART LOAD SOLUTIONS - see meeskond lubab teha nii, et tarbijad kasutaksid elektrit vaid siis ja lülitaksid seadmed automaatselt sisse siis, kui elekter on kõige odavam.

Saatejuht on Urmas Vaino, režissöör Raivo Maripuu, toimetajad Kaileen Mägi ja Reimo Sildvee, produtsent Piret Priisaar.

Kolmel neljapäeval tutvustatakse konkursi käiku ja viie saatesse jõudnud meeskonna ideid. 30. aprillil kell 20 näeb tunniajast finaalsaadet.

"Ajujaht" on ETV eetris alates 9. aprillist neljapäeviti kell 20.30.