Postituses on kaunis paar hashtaginud ka Visit Estonia ehk EASi turismiarenduskeskuse brändi, mille poole Kroonika ka pöördus selgituse saamiseks.

Ajakirjanike tähelepanelikkusest esmalt veidi keeletu turismiturunduse valdkonnajuht Heili Klandorf-Järvsoo selgitas, et see pole tegelikult sugugi nii juhuslik kui esmapilgul näib: „Ükskõik kui palju me ka ei töötaks, ei jõua meie ise kogu maailmale rääkida, et Eesti väärib külastamist ja enese kiitmisest suurem mõju on sellel, kui teised meie väärt külgi saavad näha ning jagavad seda omakorda sõprade ja oma jälgijaskonnaga. Kasutame iga võimalust, kui head sõnumit Eestist on valmis levitama silmapaistva väljaande ajakirjanik, suure jälgijaskonnaga mõjuisik, kuulsus, sporditäht või kultuuritegelane."

Kuulsat paari Eestis vastu võtnud ja külastusprogrammi koostanud Visit Estonia välismeedia projektijuht Jana Kutšinskaja lisas, et Euroopa jõuluturud mõjuvad magnetina ning paljud soovivad nende muinasjutulisest õhustikust osa saada. Nii on Visit Estonial jõulueelsel ajal käed-jalad tööd täis, et valida suurima mõjuga ajakirjanikud ja mõjuisikud, kellele meeldejääv elamus siin korraldada.

„Tallinna jõuluturg, mis muide on sel aastal auhinnatud ka Euroopa 2019. aasta parima jõuluturu tiitliga, on praegu välismeedias eriliselt palju tähelepanu saanud. Seda on kajastanud näiteks sellised väljaanded nagu Lonely Planet, Elle, Conde Nast Traveler, Fodor’s Travel Daily Mail. TravelDailyNews.com tuvastas lausa novembri lõpus, et Tallinn oli kõige Googeldatum jõululinn Euroopas,“ lisas Kutšinskaja.

Brantil on Instagramis miljon jälgijat, Brantil ja Kimberlyil kahepeale sotsiaalmeedia erinevatel platvormidel kokku 2,3 miljonit jälgijat.