Nädalavahetuse seisuga oli “Müümise kunsti” vaatamas käinud 5121 inimest, mis teeb sellest ühe menukaima Eesti kinodes linastunud dokumentaalfilmi.

“Mul on väga hea meel, et meie film on murdnud välja art-house’i piiridest, suutes kõnetada laiemat kinopublikut,” ütleb filmi produtsent ja üks režissööridest Jaak Kilmi ning lisab: “Müümise kunst paistab toimivat ka kainestava õppefilmina, mida käiakse vaatamas tervete töökollektiividega.”

Andres Maimiku ja Jaak Kilmi uus dokumentaalfilm “Müümise kunst” on ajastukroonika müügiinimeste elust ja turumajaduse imepärastest vormidest. Eesti, Soome, Hollandi, Taani ja Leedu ühisprojektina valminud film jäädvustab turumajanduse vundamenti — müügitööd. “Müümise kunstis” põimuvad omavahel kahe aasta jooksul koolitusguru Peep Vainu, Ameerikasse Southwestern Company raamatumüüjaks pürgiva Raigo ja Tupperware müüginaise elu prooviva Mare elukäigud.

Filmi levitab telekanalitele üle maailma Tšehhi-Inglise levifirma Taskovski Films, mis tootis ja levitab viimaste aastate üht suurimat Euroopa dokumentaal-hitti “Tšehhi unelm” (“Czech Dream”).

“Müümise kunsti” saab näha Tallinnas kinos Sõprus veel kuni järgmise neljapäevani, 23. novembrini ja Kinobussi ekraanidel üle Eesti. Tartus üliedukalt linastunud “Müümise kunsti” lisaseansid toimuvad Sadamateatris 23. ja 24. novembril.