Keegi ei tea, milline staar millise moelooja tualetiga välja ilmub või milliste võtetega oma välimust turgutatakse.

Ka ei ole teada, kes kellega 29. veebruaril kinomaailma suursündmusele ilmub.

Üks kõige kiivamalt saladuses hoitud asju on aga see, mis peitub kingikottides, millega hüvitatakse preemiaid üle antavate kuuluste vaev, teatab Reuters.

Väidetavalt on akadeemia saatnud ähvardava elektroonilise sõnumi kõigile firmadele, et kingikottide sisu enne 23. veebruari tähtaega avalikuks ei saaks.

Kottide sisu muutub aasta-aastalt järjest luksuslikumaks, sisaldades safarisid, kalleid ehteid, elektroonikat, nahktooteid, mille väärtus võib ulatuda üle 25 000 dollari.

Oma toote surumine Oscari kingikotti on firmade jaoks suur saavutus, kuna see annab parema reklaamiefekti kui tavareklaam.

Näiteks on Victoria’s Secret pannud tänavustele parima naisnäitleja preemia nominentidele välja 12 000 dollari väärtused kingipakid, milles on aluspesu, lõhnaõli ja briljantidega pross.