Nüüdseks on loodud Facebooki grupp nimega "Mängi ja võida eetrist maha!". Grupis postitavad inimested, kelle kogemused telemänguga on olnud kõike muud, kui positiivsed. Samuti otsitakse grupist mõttekaaslaseid, kes saaksid nõu anda või aidata murele ametlikku lahendust leida.

Kõige sagedasemaks kaebuseks ongi kõrged telefoniarved, kuna vaatajad või nende perekonnaliikmed helistavad üüratute hindade eest telesaatesse.

"Kas saate eetrist ära saamine on antud grupi ainuke eesmärk või on plaanis ka mingi ühispöördumine Tarbijakaitse Komisjoni?" küsis grupis üks kahjusaaja ning sai vastuseks kommentaare mitmelt inimeselt, kes üle 200-euroseid telefoniarveid maksma on pidanud.

Samuti on kaebuseid mängu korralduse kohta. Tähelepanelikud vaatajad usuvad, et on saates märganud momente, kus vahetatakse ümbrikke või jäetakse õige vastus lihtlabaselt tähelepanuta.

Esialgses kommentaaris Õhtulehele sõnas Kanal 2 esindaja, et ei oska juhtunut kommenteerida. “Eelkõige pean antud lõigu üle vaatama ja suhtlema mängutootjaga. Kuna me ise seda mängu igapäevaselt ei tooda, siis kohe ei oska vastata sellele küsimusele.”