“Olen lugenud, kuidas nii mõnegi kunstniku teos on alguse saanud unenäost, minuga pole seda varem juhtunud,” rääkis Priit Pärn ETAle. “Ei mäleta täpselt, kas see unenägu tuli mulle filmina või rääkis keegi mulle stsenaariumi, igatahes algas kõik sellest, et Karl Marx läks juuksurisse ja lasi maha ajada nii habeme kui juuksed, misjärel keegi ei tundnud teda enam ära.”

Seda, kuidas ja miks lisandus kommunismi rajajana tuntud saksa filosoof Karl Marxile just mitmekümneaastase ajanihkega elanud filminäitlejatar Marilyn Monroe, Priit Pärn öelda ei osanud. “Filmis nad justkui kohtuvad ja samas ei kohtu ka,” rääkis Pärn. “Teksti pole filmis rohkem kui kaks lauset — üks alguses ja teine lõpus.” Lõpulauses toob autor välja põhjuse, miks Karli ja Marilyni suhe lõppes enne, kui see oli õieti alatagi saanud: süüdi oli negatiivne korrelatsioon Karli habeme pikkuse ja Marilyni seeliku hinna vahel.

Praegu on valmis pool “Karli ja Marilyni” animatsioonist, uus 16minutine linateos peaks jõudma juba publiku ette järgmise aasta veebruaris. Priit Pärn on nii filmi stsenarist kui režissöör, helilooja on veel valimata. Film valmib koostöös Soome Filmifondiga, foonikunstnikuks on üks Priit Pärna endisi õpilasi Turu Kunstikoolist.