Juunis korraldati kutsutud konkurss, kus osalesid neli Eesti reklaami- ja graafikaagentuuri. Võitnud logokavand ühendas endas vajalikud elemendid koondamaks ühise nimetaja alla erinevate avalik-õiguslike tele-, raadio- ja muude meediakanalite omadusi, samas säilitades võimaluse igal kanalil hoida ja kanda edasi oma spetsiifilist identiteeti, teatas Eesti Rahvusringhäälingu pressiesindaja.

ERR on siduv ja ühendav katusorganisatsioon kõigile eri väljundit omavatele avalik-õiguslikele kanalitele. Logokonkursi žüriisse oli väliseksperdina kaasatud ka Eesti Kunstiakadeemia õppejõud Marko Kekišev. Konkursi võitjaks osutus reklaamiagentuur Division, kus logo valmis disainer Kalle Toompere käe all.

Kõikide ERR programmide olemasolevad kaubamärgid ehk logod — Vikerraadio, Raadio 2, Klassikaraadio, Raadio 4, Raadio Tallinn ja ETV säilivad, seega näiteks ETV logo ei kao ekraaninurgast kuhugi. Eesti Rahvusringhäälingu logol on eelkõige korporatiivne ning programmideülene kasutus.