Suviste tõi probleemina välja, et Eestis on kõike vähe, nii ka televaatajaid, mistõttu ei saa eeskujuks võtta näiteks USAd ja peab lähtuma enda numbritest, vahendab ERR.

Teleprodutsent tõdeb, et erakanalid peavad kõiges arvestama rahastusega, millest tulenevad ka pikad reklaamipausid, kuid need ei oma enam kunagist mõju: "Reklaami selline müük, ma saan aru, et ma ei ole väga populaarne kanalite suhtes, kui ma ütlen, et see on lihtsalt oma aja ära elanud - neid kümneminutilisi reklaamiplokke ei nähta enam, need on pikad ja need, kes on ka telerite läheduses, teevad sel ajal midagi muud."

Vaatajatenumbrid on erakanalite teine suur näitaja ja seetõttu võib tihti kannatada ka erakanalistes näidatav sisu. Sisu kannatab ka uudsete ideede vähesuse tõttu, kuid see ei ole ainult Eesti probleem: Kogu maailmas on seda vähe: "Meil ikka kooritakse jõulude ajal välja "Üksinda kodus" ja "Visa hing". Kogu maailmas on millegi pärast heade, uute säravate ideede puudus. Seda enam, kui meid on nii vähe, meil ei saagi sündida häid stsenariste ja režissööre nagu seeni pärast vihma."

Suviste toob peamise küsimusena välja probleemi, kuidas telemaastik tulevikus toimima hakkab ja tõdeb, et kuigi noori võib proovida rohkem meelitada, siis nemad jäävad siiski nutitelefonide ja interneti keskkondadele truuks: "Me räägime seriaalidest, aga tegelikult on kogu programmi poole pealt küsimus. Kanal 2 näitab nüüd üht suunda, ta läheb, seda nimetatakse ka odavaks, aga teisest küljest püüab nüüd püüda noori."