Filmis on kasutatud Oscariga pärjatud “Armunud Shakespeare” (“Shakepeare in Love”) struktuuri.

Esimese 36 tunni jooksul, mil video oli Amazon.comis väljas, müüdi seda rohkem kui “Tähesõdade” originaali. 7,99-dollarilist filmi müüdi 1500, millega ta tõusis kolmandaks enammüüdud filmiks. Ja seda kõike ilma “Tähesõdade” turundusmeeskonnata.

California ülikooli filmitudengite Joe Nussbaumi ja Joseph Levy 25.000 dollarilise eelarvega filmist “George Lucas in Love” sai möödunud aastal põranda-alune menufilm.

Kaastudengitest ning sõpradest meeskonnaga vändatud film räägib habetunud Lucasest, kes püüab saada üle vaimsest blokist ning panna paberile kosmoseepopöa, samas jagades maid astmaatilise musta riietatud kättemaksujumalanna ja aforisme treiva Yodat meenutava mentoriga.

Siis kohtab Lucas kahe krunniga naistudengit, kes soovitab tal panna kirja see, mida ta teab. Ülejäänu on Hollywoodi ajalugu.

Film jõudis DreamWorksi, kus Steven Spielberg seda nägi, kellele see meeldis ja kes saatis selle edasi Lucasele. Lucas olevat öelnud, et “see on elulugu, mida me oleksin endale soovinud”.

Nussbaum sõlmis DreamWorksiga lepingu ja Levy sai digitaaltelevisiooni juhtimise lepingu. Amazon.com pakkus neile “George Lucas in Love” levitamise võimalust.