USAs juba 34. hooaega alustav telemagasin on aastate jooksul võitnud rekordarvu tele- ja ajakirjandusauhindu, tuues vaatajateni eksklusiivintervjuud, skandaalsed uurimuslood ja põrutavad reportaažid kogu maailmast, kirjutab Postimees.

Ehkki saatelõike teevad ameerika tipp-teleajakirjanikud, ei kummita telemagasini liigne USA-kesksus. Kuna teemad on üldhuvitavad ja -arusaadavad, toodetakse saate kohalikke versioone väga paljudes riikides.

““60 minutit” on eriti professionaalselt tehtud rahvusvahelist eluolu analüüsiv saade,” ütles EBSi rahvusvaheliste suhete professor Tiit Made. “Mulle on Kanal 2 projekt põnev väljakutse, sest olen selle teemaga tegelenud ligi 35 aastat.”

Kanal 2 peadirektor Urmas Oru ütles, et teadaolevalt on mitu Eesti telekanalit varem tulutult üritanud saada “60 minuti” formaadi õiguseid. “Seetõttu on meil põhjust tõeliseks rahuloluks,” nentis Oru.

Saadet toodab firma RUUT koostöös Kanal 2 ja CBSiga, produtsent on Kiur Aarma.