TV3 koroona mõjudest plaanidele: järgmistel maski-saate salvestustel vähendame stuudios viibivate inimeste arvu veelgi, "Ajujahi" finaal ei tule otsesaatena

 (1)
Maskis laulja 2. saade
Maskis laulja 2. saadeFoto: Mardo Männimägi, TV3

Kõiki telejaamasid mõjutab moel või teisel koroonaviirus. TV3 tunnistab, et tänaseni pole nad pidanud töötajate tasude kallale minema, ent kuna materiaalne hoop on ränk, ei saa välistada programmimuudatusi erinevatest piirangutest tulenevalt.

Kas uued riiklikud piirangud mõjutavad ka maski-saate valmimist, kuna meeskond siiski päris suur? Raimo Kummer selgitab, et vastavalt rangematele piirangutele käitutakse ka salvestustel vastavalt: "Praeguse seisuga on salvestatud neli „Maskis laulja“ saadet, neist kaks viimast valmisid juba kehtima hakanud kriisiolukorra ajal kõiki ohutusreegleid järgides ning publikuta – stuudios viibis vaid käputäis oma töötajaid."

"Järgmistel salvestustel vähendame stuudios viibivate inimeste arvu veelgi ja viime sisse tehnilisi muudatusi, et inimesed oleks üksteisest alati ohutus kauguses. Elame päeva korraga ning kui piirangud karmistuvad, teeme loomulikult kõik, et tagada kõikide inimeste tervis;" selgitab ta, et meeskond on valmis kohanduma inimeste tervise huvides ja tehnilisi muudatusi tegema.

Kanal 2 kärpis "Õhtu" saate pikkust, kas midagi ka TV3 programmis on juba muutmisele läinud? Ajujahi“ finaal on tunni asemel poole lühem ja otsesaate asemel salvestatud kujul, toob Kummer näite. "Jätkuvalt pöörame tähelepanu sellele, et kriisi ajal oleks inimesed hästi informeeritud ja kõik meie päevakajalised saated keskenduks senisest rohkem teemadele, mis aitavad inimestel kriisiga paremini toime tulla – igaõhtused „Seitsmesed uudised“, „Duubel“, „Laser“, „Sotid selgeks“, „Tallinna kodanikud“. Ilmselgelt on kriisi majanduslik mõju suur ja kui oleme sunnitud programmis kärpeid tegema, anname neist siis loomulikult ka vaatajatele teada."

TV3 müügijuht Signe Suur lisab, et nemadki ühinevad kõikide teiste Eesti meediaettevõtetega, kutsudes üles reklaamiandjaid just kohalikku meediasse. "Eestlased hindavad oma televisiooni, raadiot ja portaale kõrgelt, hoides end uudistega kursis eelkõige kodumaiste kanalite kaudu ning vaid ettevõtjatena üksteist toetades tuleme kriisist paremini välja."