Kui TV3 ja Kanal 2 vahelises võitluses on viimastel aastatel olnud edukam Kanal 2, siis käesoleval kevadhooajal on TV3 eest ära libisenud ja konkurendi kaugele maha jätnud.

Nii vanuserühmades 4+ kui ka 18-49 on TV3 konkurendist möödunud, esimeses on edumaa 3%, kuid reklaamiklientide jaoks kõige olulisemate, 18-49-aastaste seas edestab TV3 Kanal 2  lausa 23% võrra.

TV3 tegevjuhi Priit Leito sõnul võib sellist olukorda liialdusteta nimetada ajalooliseks, sest viimati oli TV3 ülekaal Kanal 2 ees sama suur kaheksa aastat tagasi, maikuus 2005.

„Edu taga on TV3 omatoodangu programmide ühtlaselt hea tase. Lisaks paroodiashow´le  „Su nägu kõlab tuttavalt“ on rahvalemmikute topis ka „ Kättemaksukontor“, „Suletud uste taga“, „Võimalik vaid Venemaal“, „Ment“, „Võta või jäta“ ja mitmed muud kodumaised saated,“ märkis Leito. Lisaks on alates märtsist tunniseks muutunud „Seitsmeste uudiste“  formaat märkimisväärselt tugevdanud TV3 positsiooni Kanal 2 „Reporteri“ vastu.