“See tehti põhjusel, et tunni aja sees olevat reklaami ühtlasemalt, seega ka vaatajasõbralikumalt ära jagada. Seni paigutus kogu selles tunnis ettenähtud reklaam peaasjalikult kodumaise seriaali “Kodu keset linna” keskele, viies sarja sisu ja reklaami vahekorra selgelt ebaproportsionaalseks. Sestap liikus nüüd osa reklaamist uudiste vahele,” lausus Pihel Eesti Päevalehele.

Asjaolu, et ringhäälinguseadus ei luba kuni 30-minutilist uudistesaadet reklaamipausiga katkestada, Pihelit ei häiri. “Meie “Seitsmeste uudiste” pikkus on sellest esmaspäevast alates 31–32 minutit, sellele lisandub ilmateade. Seitsmesed uudised algavad endiselt kell seitse ja “Kodu keset linna” uus algus on kell 19.35.”

Samas TV3 kodulehel olev kava ütles veel kolmapäeval terve käesoleva nädala kohta, et uudised algavad kell 19 ja seriaal kell 19.30. Sama kinnitasid ka veebiväljaanded ja pabermeedia. Niisiis on ekraanil toimuv vastuolus seadusega (juhul kui saated algavad kava järgi) või kavaga (juhul kui seadust ei rikuta).

Seda, kuidas 30 minuti sisse mahutati 31–32 minutit uudiseid ja lisaks ilmateade, selgitas Pihel sekretäri näpuveaga: tegelikult on sel nädalal seriaal alanud kell 19.35 ning kõik muus meedias ja kanali enda kodulehel toodud kavad lihtsalt luiskavad.

Pressinõukogu esimees Tarmu Tammerk leidis, et reklaami ilmumine uudistesaatesse viib “Seitsmesed uudised” “Aktuaalsest kaamerast” eemale, klassikalisest uudisteformaadist lähemale Kanal 2 meelelahutuslikule ja kommertslikule “Reporterile”. Tammerk ei mõistnud, miks peaks telekava valetama ja vaatajatega peitust mängima.