Saate tootmine on Eesti Piimaliidu tegevjuhi Tiina Saroni sõnul osa üldisest piima ja piimatoodete teavitamise kampaaniast.

“Lastesaate eesmärk on lastele kasulike teadmiste jagamine, huvitavate faktide esitamine ja populaarsete eluvaldkondade tutvustamine,” lisas Saron, kelle väitel on 25-minutilise saate sihtgrupiks lapsed vanuses 6-10.

Saated on Kanal 2 eetris 11., 18., 25. novembri ning 2., 9. ja 16. detsembri hommikul kell 8.30 ning neid juhivad Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia Lavakunstikooli 4. kursuse üliõpilased Juss Haasma (Samar) ja Elina Pähklimägi (Hokumipi).

“Samar ja Hokumipi on muinasjututegelased ning elavad piimaplaneedil nimega Aima Ampi. Nad saavad teada, et universumis on veel üks planeet, kus juuakse piima ning otsustavad, et Maal elavad inimesed võiksid neile oma planeedist lähemalt rääkida. Läbi kosmosetelepordi jõuavadki Eestist pärit külalised Aima Ampile,” selgitas saatejuht Juss Haasma.

Saate episood koosneb ühest läbivast teemast ja traditsioonilisest söögirubriigist.
Igas saates käib kaamera külas ka lastel, kes piimatoodetest oma pilgu läbi räägivad. Saatesse kutsutakse omal alal tegutsevaid inimesi, kes lastele teadmisi jagavad.

Aima Ampile lähevad külla näiteks Aleksei Turovski, menubänd Bedwetters, keskuse AHHAA teadlased, Nukuteatri näitlejad, lumelaudurid ja paljud teised. Teemavaldkondadeks on loomad, mängud, muusika, teater, kino, ekstreemsport ja teadus. Piimatoodetest on saadete fookuses piim, keefir, jogurt, juust, kohupiim ja hapukoor. Söögirubriigis valmistatakse iga kord fookuses olevast piimatootest midagi maitsvat.

Eesti Piimaliidu algatas septembris teavituskampaania “Piimas peitub elujõud”, mille eesmärgiks on laiendada inimeste teadmisi piima ja piimatoodete kasulikest omadustest. 4-kuulise kampaania käigus püütakse tervisliku sõnumiga jõuda nii laste kui ka täiskasvanuteni.

Kampaania käigus on loodud lastele portaal superpiim.ee.

Kampaania raames ei reklaamita ühtegi kindlat kaubamärki.