Soomes asutatud kvaliteetveinide ja -õllede importija Viinitie alustab septembris oma tegevust ka Eesti turul. Viinitie eesmärk on saavutada turu parim hinna ja kvaliteedi suhe ning pakkuda tipptasemel veine hinnaga 10-15 eurot.

Eestisse laienemise tähistamiseks kutsuti kõik toidu- ja veinimaailma põhitegijaid klaase kokku lööma ja avastama uusi ärivõimalusi - vaata peomeeleolu GALERIIST!

Ettevõte arendab ka Soome lahte ületavat restoranikultuuri ja osaleb Talsingi mõiste kasutusse võtmisel ka restoranialal – näiteks tuues omavahel kokku kahe riigi tippkokkasid ja korraldades ühiseid üritusi.

Viinitie saabub Eestisse koos toidukullerfirmaga Wolt ning tarbijatel tekib tänu sellele koostööle võimalus tellida nii sööke kui ka kvaliteetseid jooke otse koju. Viinitie Eesti maajuht on 15 aastat veinide alal tegutsenud Jennifer Mitchell, kes on muu hulgas töötanud ka hotelli „Kolm Õde“ peasommeljeena.

„Eestlased on harjunud ostma oma veini toidupoest - see on asi, millest soomlased saavad oma riikliku alkoholipoliitika tõttu vaid unistada. Teisest küljest jätab toidupoe riiuli ees seismine tarbija oma veinivalikutega ka üksi. Paljud Eesti tarbijad on öelnud, et nad sooviksid rohkem veinialast nõu,“ räägib Viinitie Eesti maajuht Jennifer Mitchell.

„Tallinna restoranikultuur on eeskujuks kohati ka Soomele, kuid siinne veinivalik ei ole sama kiiresti arenenud. Tarbijad vajavad rohkem soovitusi erinevate maitsekombinatsioonidega katsetamise osas ja meie ülesanne on neid seejuures aidata.“