Fännid on maruvihased kohaliku ilukliiniku paele, mis kasutab Kate Middletoni nägu, et reklaamida enda iluravi, vahendab Daily Mail.

Reklaamis on pandud kõrvuti kaks pilti, mis on väidetavalt enne ja pärast efektiga. Väidetakse, et hertsoginna on aastatega hoopis värskemaks läinud.

Kuigi reklaam on tänaseks kustutatud, siis fännid mäletavad täpselt, kuidas postituse juures seisis, et kliinik võib oma protseduuridega ka igast teisest inimesest samuti värskema olemuse esile kutsuda.

Kuigi paljud tõttasid kuninglikku kaitsma, siis tekkis hulganisti ka neid, kes jäid mõtlema, kuidas saab Middleton kaks aastat hiljem tõesti värskem välja näha kui alguses. Neile on lossi töötajad kindla selgituse andnud, vahendab Express.

Selgub, et "enne" pilt oli tegelikult hoopis kaks aastat vanem, kui pilt mida "pärast" efektina esitleti. Samuti polnud esimesel pildil meiki peaaegu üldse, vastupidiselt teisele pildile, kus hertsoginna oli täielikult meigitud.

"Mis on kõige hullem, on see, et kliendid võivad arvata, et Kate on lasknud oma nägu kohendada, kuigi ta seda kohe kindlasti ei ole. See on väga halvasti planeeritud kampaania," tunnistab kuninglike ekspert.