Kuninglik paar kaebas pooled Suurbritannia väljaanded kohtusse! Prints Harry: te väärkohtlesite mu ema ja te väärkohtlete mu naist

 (73)
Kuninglik paar kaebas pooled Suurbritannia väljaanded kohtusse! Prints Harry: te väärkohtlesite mu ema ja te väärkohtlete mu naist
Scanpix

Prince Harry kuulutas hiljuti briti tabloididele sõja ning tegi äärmiselt emotsionaalse pöördumise, milles süüdistas kõmuväljaandeid tema armastatud inimeste väärkohtlemises, vahendab The Guardian.

Prints Harry nentis pöördumises, et kuigi ajakirjandus peaks olema õiglane ja objektiivne, korraldab see hoopis tagajärgedele mõtlemata nõiajahte isikutele, kes pole seda millegagi ära teeninud — nagu Meghan, Meghani pere ja tema ema printsess Diana. “Pelgan, et ajalugu kordub. Meil tuleb enda eest seista ning nõuda säärase käitumise kohest lõpetamist. Olen mitmel korral näinud, kuidas kollane meedia kujutab inimest, keda ma armastan, mingi koletisena. Niimoodi väärkoheldi mu ema ja sama on juhtumas mu naisega. Kuigi see ei pruugi olla turvaline valik, siis on see vähemasti õige valik!” kommenteerib ta jalge alla võetud kohtuteed.

Harry plahvatusliku reaktsiooni vallandas hiljutine intsident, kui brittide ühe suurima väljaande Daily Mail sõsarväljaanne Mail on Sunday rikkus andmekaitseseadust ja avalikustas privaatse kirja, mille Meghan oli kirjutanud oma isale Thomas Markle’ile. Meghan kaebas kogu Daily Maili korporatsiooni selle peale kohtusse. Lisaks olla tabloidid The Sun ja The Daily Mirror lasknud sisse häkkida ka kuningliku pere telefonidesse, et kõneposti sõnumeid kuulata. Ette on võetud ka kõik negatiivse alatooniga artiklid, mis kõnealuste väljaannete veergudel varasemalt ilmunud on.

Seotud lood:

Daily Maili esindaja ütles kõnealuse olukorra kohta vaid seda, et Suurbritannia ühe suurima väljaandena on neil õigus ja kohustus avaldada lugusid, mis üldsust paeluvad ning kontrollitud faktidel põhinevad. Teiste publikatsioonide esindajad kinnitasid, et on kohtusse kaebamisest teadlikud, ent pole ametlikke dokumente veel kätte saanud, mistõttu pole võimalik midagi täpsemalt kommenteerida.

Kuninglik paar on hetkel sisuliselt pooled Suurbritannia väljaanded kohtusse kaevanud — ainult the Telegraph, Guardian ja Financial Times on hetkel veel puutumata.