Žürii esimehe Aavo Koka sõnul hinnati töid peamiselt selle järgi, kas ideega välja tulnud meeskond suudab selle ka ellu viia. "Lõppvoorus on projektid, mille puhul seda uskusime," räägib ta. "Kuid lõppvooru pääsenuid ühendab reeglina ka asjaolu, et nad on ühel või teisel moel eksporti arendavad projektid. Eraldi me ekspordiprojekte välja ei valinud, kuid et lõpuks nii sattus, viitab esmajoones tõigale, et noored mõtlevadki projektidele, mis küünivad Eesti piiridest kaugemale. Võistlus oli väga tihe ja umbes samapalju väga häid projekte jäi lõppvoorust ka välja. Aga usutavasti on ka neil väga head võimalused investoreid leida."

Eelmise aasta septembris käivitunud konkursile laekus 259 ideed tarkvaraarenduse, internetiteenuste, disaini, keskkonna ja energia, mobiilitehnoloogia, hariduse ja  meelelahutuse valdkondadest.

Detsembris valis žürii välja 25 meeskonda, kes alates aasta algusest on saanud mitmeid koolitusi äriplaanide kirjutamises, ideede atraktiivses esitlemises ja paljude muude oluliste ärioskuste arendamises. Pärast koolituste läbimist esitasid meeskonnad žüriile hindamiseks äriplaanid, mille seast valiti välja kaheksa parimat. 12. mail toimuval Ajujahi auhinnagalal valib žürii lõplikud võitjad.
 
Ajujahi ettevõtluskonkurss on üleriigiline noortele mõeldud äriplaanide konkurss, mille eesmärgiks on 18-35-aastaste noorte ettevõtlusele ärgitamine ja sellega uue ettevõtjate põlvkonna kujundamine.