„Lõppenud aasta oli suure osa ettevõtete jaoks murranguline, kliendini tuli jõuda senisest märksa napimate vahenditega. Seda olulisem oli, kuidas raha investeeriti,“ ütles Kuldmuna korraldaja ja Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) president Heily Aavik. „Hoolimata raskustest on tulnud reklaamitegijatel veelgi loovamalt läheneda ja see peegeldab ka agentuuride edukust.“

Auhinnad jagatakse välja reklaami-, disaini-, ja tänavu eraldi ka digitaalse reklaami kategoorias. Töid võivad ERALi kodulehe kaudu esitada kõik ettevõtted, loovinimesed ja reklaamiagentuurid kuni 26. veebruarini. Kuldmuna 2010 auhinnagala toimub 19. märtsil Tallinnas Nokia Kontserdimajas.

Kuldmuna 2010 raames toimub ka noortekonkurss, kus parima töö autorid sõidavad Cannes’i Rahvusvahelisele reklaamfilmide festivalile.

ERAL jagab parimatele reklaamitegijatele kuldmunasid juba 12. korda. Möödunud aastal pälvis Grand Prix Maanteeameti poolt tellitud sotsiaalkampaania „Ära unusta helkurit!“, parimaks kliendiks osutus
Rakvere Lihakombinaat  ning Aasta Agentuuriks valiti Kontuur Leo Burnett. Kokku esitati konkursile üle 600 töö.