Äriklientide koolitaja Merylin Nau ja Anita Sibula ettevõttest: hinna üle otsustavad kliendid

 (3)
Äriklientide koolitaja Merylin Nau ja Anita Sibula ettevõttest: hinna üle otsustavad kliendid
Merylin Nau ja Anita SibulErakogu

Äripäeva Akadeemia esindaja sõnul ei ole Merylin Nau ja Anita Sibula koolituse eest küsitav kaks tuhat eurot kõrge, juhul kui on huvitunuid, kes on valmis seda raha välja käima.

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Ettevõtte juht Külli Duubas sõnas, et kuigi ta ei ole kursis Merylin Nau ja Anita Sibula tegevusega, siis peaks koolitajatel olema pädevus kedagi koolitada.

"Rääkides täiendõppekoolitustest, siis koolitajal peaks olema metoodiline pädevus, ta peaks tundma põhilisi täiskasvanu koolitamise põhimõtteid," sõnas Duubas.

Kliendil peab olema koolitaja ja koolituse kohta kliendil piisavalt infot, et koolituse vajaduse üle hinnata ja turg peab olema läbipaistev.

"Samas ei tohiks kindlasti turgu ka ülearu reguleerida ja riiklikult takistada, v.a. kui tegemist pole otsese pettuse või lihtsameelsete manipuleerimisega," lisas Duubas.

Hinna üle saavad mõistagi otsustada kliendid ja see taandub alati sellele, kui palju inimene arvab, et ta sellest õpetusest endale väärtust saab.

"Kui kliendid sellise hinnaga koolitusi ostavad ja ka rahule jäävad, siis järelikult on hind sobiv. Kui vaadata ainult koolituse pikkust, siis Äripäeva Akadeemia koolituste hinnatasemega võrreldes ei ole 1990 € hind kallis. Tõsi küll, Äripäeva Akadeemia koolitustel käivad enamasti ärikliendid," selgitas Külli Duubas.