Tegemist on glamuurse moelaadaga, kus Eesti stiilseimad naised on välja pannud oma endised lemmikud — riided, kotid, kingad, ehted ja muud aksessuaarid, mis võiksid õnnelikuks teha kedagi teist.

“Lausa müstiliselt positiivne tagasiside esimesele Glämmilaadale andis meile julgust muuta ettevõtmine traditsiooniks,” ütleb Cosmopolitani peatoimetaja Merle Liivak. “Arvati, et ühelgi teisel seltskonnaüritusel ei kohta nii palju siiraid naeratusi ja lõbusat hasarti. Bravuuritar Anu Saagim näiteks hoiatas, et kui me üritust ei korda, teeb ta seda ise. Baltika avalike suhete juht Mervi Lillelt saime komplimendi, et Glämmilaadal šoppamine oli talle isegi edukam kui hiljutine ostureis Londonisse!”

Cosmo Glämmilaada eesmärk on ühendada omavahel naiselik ostukirg ja säästlik mõtlemine — selleks, et garderoobi uuendada ei pea ilmtingimata ostma uusi ja kalleid riideid. Teiste, palju reisinud moehuviliste müüki toodud asjade seast on kerge leida efektseid ja unikaalseid ning sealjuures ka taskukohaseid pärleid.

Cosmo Glämmilaadale tuleb müüma 80 naist, nende seas ka tuntud stiilitarid Liisi Eesmaa, Eda-Ines Etti, Laura Kallasvee ja teised. Enne, kui uksed külalistele avatakse, toimub kauplejate vahel riietevahetusaktsioon, mille käigus loobub igaüks kahest enda toodud esemest ning valib asemele kaks teistele kuulunud asja.

Cosmo ootab ostuhuvilisi mõnesaja ringis. Pääse maksab 50 krooni ja pool piletitulust läheb HIV-positiivsete naiste tugigrupi LIGO tegevuse toetamiseks.