Tundmatu bränd tekitas huvi

Püksid jäid silma eelkõige seetõttu, et poisil polnud brändist aimugi. Ei tundunud ka, et tegemist oleks Giorgio Armani võltsinguga. Nimi ei kõla liiga sarnaselt ja logogi oli oluliselt teistsugune.

Järgmisena tekkis Oobahil idee: mis oleks, kui prooviks suvalisele brändile puhuda Pariisi moenädalal elu sisse. Jätaks sellest õige mulje, et tegemist on mingi uue kuuma disaineri loominguga, kes vallutab moelavasid.

Moelavale pääsemiseks oli aga vaja tekitada mingi imago ja võltsfassaad. Alustuseks tegi Oobah veebilehe georgiopeviani.com. Et veebileht näeks atraktiivne välja, proovis ta kätt pisut moefotode töötluse alal. Järgmise sammuna oli vaja valmistada lihtsad, ent viisakad visiitkaardid, mida saaks rahvale jagada ja osta mõned Georgio Peviani teksapaarid.

Georgio Peviani tee Brixtoni turult Pariisi haute couture'i hulka.

Oobah suundus sinna, kuhu vaja, lõi kaardi lauale ja jättis mulje, et kõik peabki nii olema. Natuke aega hiljem oli tal pääse moeüritusele olemas.

Loomulikult ei jätnud Oobah üritusega kaasnevat melu nautimata. Ta napustas blogijatega ja modelliga ning tegi komplimente erinevatele inimestele. Et asi ikka korralikult üle võlli keerata, proovis Oobah kalleid riideid selga, sõbrunes Itaalia disaineritega ja ajas juttu ühe modelliga, kelle nimi on Jean.

Vestluse ajal tekkis Oobahil idee, et mis oleks, kui Jean ajaks Georgi Peviani teksad endale jalga. Hetk hiljem tuli Jean nurga tagant väljas, jalas punased Peviani džiinid.

Peale Jean'i oli teksadest vaimustatud ka ostja Milanost, kes ütles, et ta isegi ostaks Peviani teksaseid. Selleks hetkeks oli Peviani jõudnud Brixtoni turult Pariisi ja sealt oli seda kajastatud ligi 700 000 inimesele üle maailma. Samal ajal täitus Georgio Peviani meilboks ja talle saadeti ohtralt kutseid erinevatele üritustele.

Nii lihtsalt oligi peaaegu tundmatu bränd jõudnud blogidesse, moelavadele, pidudele,

Oobahil oli ikkagi üks küsimus: kes on Georgio Peviani päriselt?

Et asjast paremat sotti saada, otsustas ta guugeldada ja peale pikka otsimist leidis ta ühe Londonis asuva poekese aadressi.

Poodi sisenedes sai ta tuttavaks mehega, kelle nimi on Adam Asmal ja kes on Georgio Peviani brändi looja ja omanik. Miks just see nimi? Mehe sõnul kõlab see nimi hästi ja selle kirjapilt näeb hea välja.

Lisaks kõigele eelnevale tegi Oobah lõpuni ka Georgio Peviani kodulehe. Selleks peeti maha üks korralik fotosessioon, mille raames tehti hulk moefotosid.

Georgio Peviani brändi omanik Adam Asmal lahkus Zambiast 1982. aastal, et minna elama Ühendkuningriiki. Peviani brändile pani ta alguse 1990. aastate alguses. Sellest ajast saati on ta müünud oma tooteid üle maailma.

Allikas/Ekraanitõmmised: Vice