Ekspress Meedia veebireklaami müügijuhi töövari: sellisel alal pole võimalik tüdimust tunda


Ekspress Meedia veebireklaami müügijuhi töövari: sellisel alal pole võimalik tüdimust tunda
Hanna Heinnurm

Kelleks ma saada tahan? Lihtne küsimus lasteaialapsele, kuid raske küsimus abituriendile. Töövarjupäev annab noortele lõpuklasside õpilastele väga hea võimaluse, et tutvuda tööga, mida talle tulevikus teha meeldiks. Kui töövarjupäeval selgub, et valitud varjutatava töö meeldib või ei meeldi Sulle, on palju lihtsam oma tuleviku üle otsustada.


11.klassis anti mulle võimalus varjutada inimest, keda ma sooviksin. Tol hetkel valisin ma varjutatavaks USA Suursaadiku. Sel aastal avanes mul abituriendina uuesti võimalus kedagi varjutama minna. Kandideerisin töövarjuks projekti Töövarju Kroon 2015 raames, kuid ei pääsenud inimese varjuks, kelle juurde soovisin. Pärast luhtunud katset saadeti mulle e-kiri Junior Achievementist, kus pakuti mulle inimesi, keda ma võiks varjutada. Tol hetkel valisin ma enda varjutatavaks Ekspress Meedia veebireklaami müügijuhi Raido Soomi.
Diplomaadi ning veebireklaami müügijuhi töö sarnaneb, kuna mõlemad tegelevad pideva suhtlemisega. Minu varjutatav Raido Soom näitas mulle enda igapäevast tööd, mis on keeruline, kuid samas väga huvitav. Ma sain viibida mitmetel koosolekutel, mis andis mulle parema nägemuse müügijuhi tööst. Töö veebireklaami müügijuhina on küll kiire, kuid on väga mitmekesine ning põnev. Sellisel alal töötades, ei ole minu arvates kunagi võimalik tüdimust tunda.
Põnev päev Ekspress Meedias veebireklaami müügijuhi juures andis mulle kindlama sihi oma tuleviku loomisel. Ma tean paremini, mida ma tulevikus tahan teha ning kuidas saavutada oma kindel siht. Kindlat sihti vajavad kõik lõpuklasside noored, kelle jaoks on raske otsustada, mida tulevikus teha. Rangelt soovitan abituriendil osaleda töövarjupäeval, kuna see on ainukene viis, kuidas endale siht seada.