Augusti alguses avalikustas Eesti Päevaleht, milline näeb ette DeSheli müügiskeem: kliendi tasuta näohooldusele kutsumist, mille käigus ilukonsultant agaralt kliendi näonaha olukorda hindab, iluprotseduure teeb ja seejärel talle 1290-eurose kümne kreemiga kohvri müüb. Kliendilt küsitakse ka tuttavate telefoninumbreid, kellele siis omakorda kingitust ehk tasuta näohooldust pakutakse.

Vene meedias on DeSheli korduvalt kõneainet pakkunud: õnnetud naised kurdavad ajakirjanikele, tarbijakaitseametile ja juristidele, kuidas neile määriti pähe järelmaksuleping hirmkallite kreemide ostmiseks, mida nad tegelikult ei soovinudki. Paljud räägivad "hüpnotiseerivatest" müügivõtetest ja kirjeldavad, kuidas konsultandid on võtnud nende passid, et täita "terviseankeeti". Hiljem selgub, et täideti hoopis müügilepingut.

Nagu hiljem selgus, on DeSheli ninsarvik Kibibi ametlikuks vaderiks ning esindaja sõnul oli nende jaoks tegu lihtsalt eksklusiivse võimalusega ninasarvikut ise toita. Kaunitaride loomaaeda saabumise ajastus oli aga hämmastavalt kokku langev osaga linnapeahärra valimiskampaaniast.