Restoranikett algatas koostöös heategevusfondiga Minu Unistuste Päev kampaania, mille käigus kingitakse restorades müüdavate eridisainiga tätoveeringute tulu abil krooniliselt haigetele lastele nende unistuste päeva jagu elamusi ja rõõmu oma pere seltsis. Kampaaniale hoogu andvad staarid olid laste unistuste täitumise nimel valmis end meelepärasema tätoveeringuga märgistama.

Heategevusfondi Minu Unistuste Päev tegevjuht Kristiina Gabor-Mägi sõnul on Eestis palju lapsi, kes peavad oma haiguse tõttu viibima suure osa ajast haiglates või kodusel ravil. „Haige lapse hooldamine ja toetamine on pingeline kogu perekonnale, mistõttu kaasab Minu Unistuste Päev lapse unistuse täitmisse ka vanemad, õed-vennad ja sõbrad. See elamus kinnitab kõigile osalejatele, kui tähtis on unistada,“ sõnas Kristiina Gabor-Mägi.

McDonald’s Baltikumi tegevdirektori Vladimir Janevski sõnul on laste heaolu olnud alati nende prioriteet, millesse nii iseseisvalt kui külastajate abiga panustatakse. “Meil on hea meel alustada koostööd Minu Unistuste Päeva fondiga, et saaksime koos oma külastajatega kinkida haigetele lastele midagi, mis neile taas naeratuse näole tooks,“ sõnas Janevski.

Krooniliselt haigete laste unistuste elluviimiseks käivitatud projekt kestab McDonald’s restoranides Tallinnas, Tartus, Narvas ja Pärnus kuni novembrikuu lõpuni. Lisaks saab projektile hoogu anda ka sotsiaalmeedias, külastades McDonald’s restorani Facebook’i lehte ning jagades kampaaniavideot. Iga 1000 kampaaniavideo laikimise ja jagamise eest viib Minu Unistuste Päeva fond ellu ühe lapse unistuste päeva.

McDonald’s korraldab McHappy Day kampaaniat kõikjal maailmas ning Eestis leiab kampaania aset juba kümnendat korda. Möödunud aastal annetasid McDonald’s ja restoranikülastajad 21 645 eurot Lastekaitse Liidule, mille eest kujundati liidule kuuluvast Remniku õppe- ja puhkekeskusest liikumispuudega laste vajadusi arvestav kaasav laagrikompleks. Ühtekokku on McDonald’s annetanud kümne aasta jooksul McHappy Day kampaaniate raames üle 150 000 euro.