Aasta digiagentuuriks valiti Fraktal, reklaamiagentuuriksAge McCann, üritustutundusagentuuriks Stiilikanal, meediaagentuuriks IDEA, suhtekorraldusagentuuriks PRConcept ning disainiagentuuriks Kontuur Leo Burnett.

Parimaid kliente on seekord lausa kaks- Maanteeametning Ööloom. Parima telereklaami tiitli võitis Utopia pooltraadiole Sky + loodud klipp “Whine Movie”.

Eesti populaarseima turunduskonkursi korraldaja Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juhatuse liikme Tõnu Kõva sõnul on selle aasta munadesaak väärikas – töid iseloomustab leidlikkus jaeesmärgipärasus. Töid hindasid zhüriid rahvusvahelisteekspertide juhendamisel.

Disainižürii esimehe Marksteen Adamsoni sõnul on eestlaste loovus viimase kümne aasta jooksul palju edasi arenenud - eestlased on progressiivsed, sihikindlad ning liiguvad kergejalgselt, kommenteeris ta Kuldmuna töid. “Nähtud tööde põhjal usun kindlalt, et rahvusena on teil unikaalne võimalus hüpata otse loova innovatsiooni järgmisele tasandile, mis päeva lõpuks purustab vana globaalse traditsioonilise reklaamlahenduste ja loovlahenduste ajastu,“ lisas ta.

Lisaks Kuldmunadele, antakse konkursi raames välja kaElutöömuna, millega tunnustatatakse valdkonna arengusseeriliselt panustanud isikut.

Sel aastal sai selle väärika auhinna Hans H. Luik, kelleinitsiatiivil ja eestvedamisel on Eesti turundusmaastikviimase 25 aasta jooksul jõudsalt arenenud. Ta oli 1991. aastal Eesti kaasaegse reklaamituru, -valdkonna looja.Suuresti just tema initsiatiivi ja aktiivse tegevusetulemusena Eestis kaasaegne reklaamiturg üldse tekkis. Ta on Eesti esimese reklaamiagentuuri Age asutaja. Reklaamteeb ajakirjanduse võimalikuks , ajakirjandusel on aga oluline roll demokraatia valvekoerana. Kaks valdkondatäiendavad üksteist, sõltuvad teineteisest, on sünergias jaloovad ühiskonnale olulist lisaväärtust.

Seitsmeteistkümnendat korda toimuvale loovusfestivalileKuldmuna kandideeris sel aastal 410 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ningüritusturunduse kategoorias. Auhinnagalal jagati välja 24kuldmuna, 22 hõbemuna ning 29 pronksmuna.

Noortekonkursil Pesamuna tuli 48-tunni jooksul osalejatelseekord oma loovus proovile panna kampaaniaväljatöötamises, mis adresseerib üht olulisematsotsiaalprobleemi, koolikiusamiks. Parimaks tunnistatiMaret Kruve kampaania #julgeöelda

17. Kuldmuna toimub järjepideva Eesti loovagentuurideiga-aastase loovusfestivalina alates aastast 1998 eesmärgigatunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsiooni-lahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.