Hitman: Contracts
Et õhku rohkem elektrit tekitada, soovitan läheneda alguses rahumeelselt; kui midagi nässu läheb, viimane salvestuskoht laadida või siis lõpuni lahmida. Viimane on lihtsaim valik, sest vastased osutavad umbes samapalju vastupanu kui relvastatud jahukotid. Mitte, et nad lasta ei oskaks, kuid 47 on nende jaoks taas üleloomulikult tugev vastane. Tervise otsakorrale jõudmisel läheb lisaks tegevus aegluupi ning vaenulikke mehi piisavalt kähku maha kõmmutades saad tsipa elupunktidest tagasi. Hiilimiseksperdile kasutu, kuid veresauna korraldajad naudivad seda võimalust nagu koolieelik jõulukinkide avamist.
Graafika on praktiliselt sama mis teises osas. Post Filter efekti lisandumine muudab maailma välimust küll kenamaks, kuid tirib nõrgematel masinatel kaadrivahetuskiiruse drastiliselt madalaks. Kõrvu paitavad taas Jesper Kydi sümfoonilised heliseaded, mis sulanduvad suurepäraselt õhustikku. Muu kuuldav ei erine jällegi oluliselt eelmisest väljalaskest: üpris korralik ning kvaliteetne. Kuna miski pole täiuslik, asun ka aplalt miinuseid loetlema. Vastased on pahatihti otseses mõttes lollid – ei suuda pakkuda mingit organiseeritud vastupanu. Tegelikult ainus, mida nad hästi oskavad, on tuhatnelja sulle peale tormata, jäädes siis ootama, et neid maha lastaks. Samas on nad üpris tähelepanelikud ning mõnel puhul ääretult kahtlustavad. Kuigi sedapuhku on jooksmine lubatud, ei tohi enam omada ümbritsevast rahvast erinevaid relvi. Parimad maskeeringud on ka nägu katvad kostüümid (SWAT, radioaktiivsuse vastased jm). Mis aga nägu kinni ei kata, jätavad valvuritele peaaegu alati kahtlase mulje. Siinkohal küsin, kas kõik need vaenulikud hordid on omavahel sinasõbrad, et 47-t ainsana ülikahtlaseks peavad?
Tihti otsitakse sind läbi. Aga kas kägistamisnöör ei ole ese, mida keskmine peokülaline omada ei tohiks? Ning miks relvade leidmisel sind enamasti kiiremas korras maha tahetakse lasta? Loogilisem oleks, et träni võetakse lihtsalt hoiule (ühel puhul see õnneks nii ka on). Leidub ka üksikuid graafilisi vigu, kuid need on haruldased ning üpris tühised, Tomb Raider: AOD läbipaistvate seintega ei anna võrreldagi. Ja suurim miinus on missioonide vähesus (12), mis tähendab, et lusti kauaks ei jätku. Vähemalt on läbimiseks mitmeid erinevaid teid, millede otsimine ja rakendamine peaks rõõmu pikendama.
Ei saa kuigi kindlalt öelda, et Contracts oleks tõeline kolmas osa. Isiklikult annaks sellele vaid iseseisva lisapaketi tiitli, kuid fännidele on tegemist nö must have’iga. Perspektiivikus on võrguosa puudumisel üpris köhatamapanev, kuid kuna tuuled puhuvad, et tööd on alustatud juba neljanda osa kallal (sihtaeg järgmine kevad), võib seda soojenduseks klõbistada küll, eriti veel kuna läbimiseks on mitmeid võimalusi.
Märul
IO Interactive, kirjastab Eidos
Tugi: 1
Athlon või PIII-800 (1,6 GHz Athlon XP või Pentium 4), 256 MB RAM (128 MB Windows 98SE puhul), 2 GB kõvakettaruumi, 4x (8x) CD, 32 (64) MB kiirendi, Windows 98SE/2000/XP
Sarjast varem: 1/01, 8/02