Koos palvega saadeti Kethi Uibomägile ka tema 2017. aastal kirjutatud hinnang, mis oli väga kriitiline.

Kethi kirjutas: "Mul on neljal korral olnud teenindusega probleeme. Alati läksin tagasi, et anda uus võimalus. Teenindajad ei teenindanud mind pool tundi, naersid ja jutustasid minu laua kõrval oma sõpradega. Kõige halvem teenindus, mida ma olen kunagi Tallinnas saanud. Iga kord läksin ma närvi ja olen otsustanud oma närvide hoidmiseks kohta edaspidi ignoreerida. Lisaks on ka hinnad võrreldes teiste Tallinna sushirestoranidega liiga kõrged."

Seda hinnangut paluski restorani Kethil muuta. "Meil on uued teenindajad ja püüame teeninduskvaliteeti muuta. Tahaksime, et ka Teie muudaksite oma hinnangu meie lehel ja enda jaoks, ning annaksite meile veel ühe võimaluse," kirjutati Kethile ja öeldi, et selle eest on võimalik maja poolt saada kaks sushi rulli ja kaks maja limonaadi või kokteili.

Foto: Kuvatõmmis Instagrammist