Reklaamidega kokku puutuv turundusjuht teab rääkida, et staaridega käib hinna arvutamine kokkuleppe järgi, kuid see on kindlasti kordi rohkem kui tavainimestel. "Näitlejatel, kes on Näitlejate Liidu liikmed, on taks aga määratud liidu poolt."

Hinda ei mõjuta klipi pikkus, küll aga selle avaldamisperiood ning -kanal.
Näitlejate Liidu kodulehel on väga üksikasjalikult reglementeeritud tasud alla mille ei tohi 2012. aastal näitleja osaleda reklaamides nii teles, raadios, trükis kui teistes kanalites.

Näiteks saab sealt teada, et vähim lepinguline tööpäeva tasu (kuni 5 töötundi) toob peaosa või saatejuhi kehastamise eest sisse 68,45 eurot, kõrvalosa 56,95  ja üks episood 37,95. Keeruliseks kisub hinnakiri üldkategooria reklaam all, mis on vägagi detailne. Sealt slegub, et näiteks 3 kuuks oma näo andmine printreklaamile lisab kontole 798,90, sama reklaami kasutamine ka teistes mujal nõuab tellija taskust lisaks veel olenevalt kanalist 240-480 eurot. Tuletame meelde - need on miinimumsummad!

Reklaamialal tegutsev noormees lisab kuulsuste teenimise teemal vesteldes: "Oma töös olen kohanud telereklaamide puhul hinnavahemikku 0-10 000 eurot. Mida kuulsam inimene, seda kallim tema töö. Raadioreklaamid peaks jääma umbes 2000 euro piiresse."

Üks reklaamide tegija teab rääkida, et väiksema suurusjärgu täht teeb reklaami 1500 euroga ära. "Kuulsa lauljanna kasutamine kosmeetikakampaanias maksis krooniajal umbes 50 000. Üks kalleim raadiohääl on Jaan Rekkor - tema loetud 30 sekundit maksab umbes 1000 eurot."

Kõik neist tõdevad aga, et tegelikult on see suhteliselt hägune ala, mistõttu suurusjärgud on väga varieeruvad ning pigem läbiräämiste kui hinnakirja küsimus.