Panorama City orienteeruvaks maksumuseks on ligikaudu sada miljonit eurot, keskuse kauplemispindala on 57 000 m². Olgu võrdluseks öeldud, et 2004. aastal avatud uuendatud Viru Keskus on 32 000 m² ning seal on 70 kauplust, uuenenud Kristiine keskus on umbes 35 000 m².

Panorama City näeb esmase sihtkliendina kesklinna, Kadrioru, Lasnamäe, Pirita, Merivälja, Viimsi ja teiste lähipiirkondade elanikke.

Panorama City ankurüürnikuks saab RIMI ligi 7300 m² suuruse hüpermarketiga. Teiseks võtmepartneriks on Leedu päritolu Baltimaade juhtivaid moekaupade müüja Apranga Grupp, kes avab keskuses kokku kuni neliteist rahvusvaheliselt tuntud kaubamärke esindavat kauplust kogupinnaga ligi 4800 m².

Lisaks eestlastele juba tuntud brändidele lubab keskus tuua Eestisse ka mitu maailmakuulsat kaubamärki, kuid enne lepingute sõlmimist neid ei avalikustata.

Mida arvad sellest plaanist? Kas Tallinna vajab veel üht hiidkeskust?