PÄEVA BÄNNER: Appi, kas võiks tõesti olla nii meeleheitel või rumal, et minna sellise reklaami õnge?
Netiavarustes surfates jäi Publiku toimetajale silmanurka üks äärmiselt pilkupüüdev reklaam. Esmapilgul tundus, et tegu on tüüpilise bänneriga, mis kutsub lugema mõnda segase päritoluga väljamõeldist stiilis: "Sa ei usu seda enne, kui oma silmaga näed!" Kõiksugu mehe näoga kalade ja UFO-muumiate ajastul meelitas põleva tulnuka moodi pilt loomulikult instinktiivselt ikkagi vaatama, millega tegemist.
Ja mis selgub! "15 aastat vähem 15 minutiga," teatab põlevate silmadega tulnukas. Siis selgub, milles konks: tegu on reklaamiga, mis töötab põhimõttel "See dieet hirmutab arste". Reklaam püüab tõmmata vananemishirmus inimeste tähelepanu mingi salapärase kortsudevastase rituaaliga, mis küll hävitab maine, aga teeb nõiaväel nooremaks. Bänneri klikkimisel satub uudishimulik tõlkerobotiga tehtud võltsitud Facebooki-kommentaaridega lehele, kus keegi väidetavalt Nobeli preemiaga pärjatud keemik nooruse saladuse on lahti muukinud. Vapustav! Põlevast tulnukast pole kahjuks enam jälgegi ning klikkimine viib otsejoones mingi imekreemi tellimise lehele.
Loodame, et leidu ühtegi nii rumalat inimest, kes selle petuskeemi õnge langeks. Oleks siis vähemalt mingi maagilise rituaaligi otsa sattunud, saanuks vähemalt naerda..