Tuntud lauljatar Tallinna Kaubamajas

Publiku palvel läheb Tallinna Kaubamaja Iluosakonda tuntud Eesti lauljatar, kes küsib eksperimendi käigus igast letist midagi uut ja põnevat. Ta ütleb, et plaanib vahetada välja oma vana parfüümi ja soovib endale testimiseks uut näokreemi, puudrekreemi ega ütle ära ka heast näomaskist.

Tuntud lauljatar, kes vaatab meile kvartalis vähemalt korra mõnelt esikaanelt vastu, soovib eksperimenti tehes jääda anonüümseks, sest vastasel juhul võivad tootenäidiste imelise maailma uksed talle edaspidi suletuks jääda.

Alustame eksperimenti Clarinsi leti juurest, kus lauljatar uurib puuderkreemide kohta. Sõbralik konsultant soovitab nahaga sobivat tooni ja annab kaasa sämpli. Edasi liigume Armani toodete juurde ja ka seal saab lauljatar hüva nõu, kuid soovitud puuderkreemi näidist neil pole.

Kuid hing ihaldab ka Chaneli kosmeetikat! Kurtnud ära oma mure, leiab müüja lauljatarile kolm väikest puuderkreemi.

Lõhnatoast kolm sämplit!

Tallinna Kaubamaja lõhnatoas suhtleb lauljatariga sõbralikult keskealine daam, kes soovitab proovida Amouage parfüümi "Reflection" ning annab lahkelt ka pisikese tooteproovi kaasa. See peaks lauljatari loomusega kõige paremini sobima. Samuti soovitab müüja Serge Lutensi lõhnu ja annab kaasa "Daim Blondi" ja "Serge Noire`i" pisikesed näidised. Võimas!

Tallinna Kaubamaja loodustoodete leti juures on väga lahke vanem proua. Ta on valmis andma lauljatarile kaasa erinevaid maske, et too saaks kodus rohkem selgust.

Ebameeldiv üllatus on aga see, et kui varem pandi kreem väikesesse topsi, siis nüüd pisikesesse kilekotti. Miks? Müüja seletab, et nii ei pääse bakterid ligi ja ulatab kolm minikilekotti pandud maski. Meil on kokku juba KÜMME tooteproovi!

Kas tuleb veel?

Kas müüja soovitab loodustoodetest ka head silmaümbruskreemi? Selgub, et kuivale silmaümbrusele läheb hästi Dr. Haushka silmapalsam ja ka seda pannakse spaatliga kenasti kotikesse.

Kas midagi saab ka meestelõhnade letist? Lahke noorhärra soovitab lauljatari boyfriendile uut David Beckhami lõhna ja nii saab lauljatar veel ühe tootenäidise kirja.

Shisheido letis olev sõbralik müüja kuulab lauljatari mure ära ja soovitab talle erinevaid puuderkreeme ning annab kaasa kaks sämplit!

KOKKU: 14 sämplit! 

Diori leti juurest Lauderi kuningriiki

Kuidas läheb sama tuuri tegema hakkaval kenasti riietatud naisel, kellel on kuulsusega samasugused soovid, kuid kes ise pole kuulus? Ka tema plaanib vahetada välja oma vana parfüümi ja soovib endale testimiseks uut näokreemi, puudrekreemi ega ütle ära ka heast näomaskist.

Seekord alustame oma tuuri Christian Diori leti juurest. Kes ei armastaks Diori? Pärast mõningast ootamist ilmub kohale lühike blond müüjatar, kes küsib, mis mureks. "Te soovite katvat puuderkreemi? Miks Diori? Tulge parem Estée Lauderi leti juurde! Siin on väga head ja katvad puuderkreemid!" räägib müüjatar žestikuleerides ning tõmbab kliendi Diori juurest ära.

Kuigi me kuuleme, kui head tooted on Lauderil, ei saa me midagi proovimiseks kaasa ja kuna müüja juurde astub keset vestlust tema sõbranna, ei ole pisikesel blondil daamil meie lihtkodaniku jaoks enam aega. "Kas sul on varud olemas?" küsib müüja oma sõbrannalt. "Ma soovitan sulle suurepärast kreemi!"

Jätame žestikuleeriva müüjatari sõbrannaga kudrutama ja suundume Clarinsi leti manu. Lahke konsultant kuulab ära soovi leida endale paksemat sorti puuderkreem. Siin avaneb ka skoor ja lihtkodanik saab oma esimese sämpli!

"Laske siit käe peale!"

Tallinna Kaubamaja luksuslikus lõhnatoas on pandud välja uued parfüümid ja ühelt müüjalt pärib meie kuulsusetu klient, kui kaua uued parfüümid Kaubamajas on olnud? "Need on kõigest nädala," teatab müüjatar. Kahjuks aga ihaldatud tooteproovi meie lihtkodanik ei saa. "Laske siit käe peale!" õpetab müüja.

Kuna kuulsal lauljataril läks Serge Lutensi leti juures hästi - suisa kaks väikest näidist, siis küsib ka meie lihtkodanik endale mõnd vürstikamat lõhna. Ehk midagi Lutensilt?

Müüjal tõmbuvad silmad kissi: "Meil on nii, et kui ostate tooteid saja euro eest, saate sämpli kaasa! Muidu ei saa! Meile on just öeldud, et me ei annaks inimestele midagi niisama."

"Kas tõesti? Minu sõbranna sai siit Lutensi sämpli ja ta ei ostnud enne midagi," poetab lihtkodanik. Nüüd müüja ärritub: "No ma ei tea, kes seda tegi!?? Sai sämpli? Meile on just öeldud, et kui te midagi ostate, saate ka sämpli kaasa. Muidu me ei anna."

Selle infoga jalutame Chaneli leti juurde, kuid tundlikule näonahale ühtegi kreemi kaasa anda pole - nii ütleb meile kena noor naine ja kingib tagasihoidliku naeratuse. Läbi on käidud kuus letti ja kotis kõigest ÜKS sämpel. Hinges kripeldab aga jutt sellest, et kui ostad tooteid saja euro eest, saad pisikese tooteproovi kaasa.

Lõpuks ometi - lahke vastuvõtt!

Ehk läheb kuskil siiski õnneks? Letis, kus pakutakse Dr. Haushka tooteid, tuleb meie juurde noor pikkade juustega blondiin. Kui uurime, kas saaks testida Dr. Hausha silmapalsamit, ilmneb, et purk on saanud tühjaks. Müüjatar näitab meile haigutavat purgikest ja annab hoopis Skin Nutrioni silmakreemi sämpli! Läbi on käidud seitse letti ja meil on kotis kaks tooteproovi.

Lisaks kiidab müüjatar Akademiklinikeni tooteid ja annab kaasa kaks Akademiklinikenist kõnelevat voldikut. 

Kuid hing ihaldab ikkagi parfüümi. Meeste lõhnaleti juures seisab lilla lipsuga noormees. Küsimuse peale, kas meestele on tulnud uusi lõhnu, millel oleks ka sämplit, annab noormees Calvin Klein One`i uue lõhna "SHOCK".

"Mulle öeldi naiste parfüümide osakonnast, et ma ei saa sämpleid, kui saja euro eest kaupa ei osta," puistab klient südant. Noormees liigub järgmise leti juurde ja ulatab Halle Berry uue parfüümi näidise. "Proovige seda!" sõnab ta julgustavalt naeratades.

Nüüd purjetame rõõmsalt tagasi Estée Lauder`i leti juurde. Ehk on müüjal meie jaoks pisut aega? Kuid žestikuleeriv proua jutustab endiselt oma sõbrannaga, kes topib parasjagu näidiseid kotti ...

Lõppsõna

Meie tuntud lauljatar sai 25 minuti jooksul kokku 14 tooteproovi ja üheltki müüjalt ei pidanud ta midagi manguma.

Meie lihtkodanik kammis tunni ajaga läbi tunduvalt rohkem lette ja sai kokku neli tooteproovi. Eksklusiivsete naistelõhnade osakonnas nurrus müüjatar tuntud inimesega, kuid tavakodanikul soovitas osta tooteid saja euro eest ja ütles, et neil on näidiste jagamine keelatud! Kuidas on võimalik osta endale ülikallist parfüümi, seda enne normaalselt kodus testimata? Kellele on siis ikkagi tooteproovid mõeldud? Juba sõna tooteproov annab alust loota, et proovimiseks.

Kui mujal maailmas on sämplite küsimine ja saamine täiesti normaalne, piisab vaid lahti seletada, mida sa soovid, siis Eestis see nii õlitatult ei tööta.

Mitmed kuulsused, kes eelistavad näidistest kõneledes jääda anonüümseks, kinnitasid Publikule, et nende soovid rahuldatakse alati. See, kes aga tuntud pole, peab jääma lootma, et kirevas sämplitaevas langeb ka tema peale üks lahke kiir. Klient on kuningas? Jah, kuulus klient on kuningas.