SA Eesti Kunstimuuseum viis läbi visuaalse identiteedi analüüsi, et ühtlustada organisatsiooni kuvandit, arendada veebilehte ja tugevdada seeläbi brändi. Ekspertidena kaasati Tallinna Ülikooli reklaamiteooria lektor Tiina Hiob ja turundusjuht Kadri Kiigema, brändingubüroo Brand Manual ning reklaamitudengid.

Tugeva katusbrändi loomise eesmärk oli muuta EKM märgatavaks ja äratuntavaks, et olla mõistetav potentsiaalsele külastajale ning äratada huvi.

Väljakutseks kujunes muuseumi filiaalide (Kumu kunstimuuseum, Kadrioru kunstimuuseum, Mikkeli muuseum, Niguliste muuseum, Adamson-Ericu muuseum) praeguste ja eristuvate identiteetide säilimise küsimus.

Et hinnata ja jälgida mullu valitud tee tõhusust ning tegevuste efektiivsust, kordasid reklaamitudengid sel aastal EKMi visuaalse kommunikatsiooni ja eriti e-kanalite analüüsi. See aitas EKM-i töögrupil näha, et muudatused on tehtud õiges suunas, aga ka seda, et ollakse siiski alles poolel teel.

Tudengid soovitasid jätkata visuaalse identiteedi ühtlustamisega, et teha EKM kui katusbränd märgatavamaks. Samuti muuta koduleht kergemini navigeeritavaks, vältida nii selle kui ka infokirja ülekoormatust teabega ja töötada senisest rohkem sotsiaalmeedia kanalitega.

"Oleme tudengitele ja nende juhendajatele väga tänulikud. Nad tegid põhjaliku ja huvitava töö. On väga hea, et n-ö võõras pilk meie väljapaistvust ja väliskuvandit analüüsis. Eriti kui arvestada, et uuendamised on nii CV-I kui ka kodulehe puhul mitte enam tuleviku, vaid oleviku teemad. Tuletati taas meelde samu teemasid ja probleeme, millest kogu uuendus algas," sõnas tunnustavalt Helena Tedre, EKMi kommunikatsioonijuht.

EKM on aga ainult üks näide, reklaamitudengeid saavad oma organisatsiooni arendamisse soovi korral kaasata ka kõik teised.

Lisainfot reklaami õppekavast loe siit.

Jaga
Kommentaarid