Hall avati külastajaile esmakordselt oktoobri lõpus iiri tantsumagnaadi-showde raames. Maailmakuulus ja ainulaadne stepptants ühendati oskuslikult uhiuue halli avamisega — inimesed tulid vaatama nii uut pealinna multifunktsionaalset ehitist kui ka iiri tantsugeeniust. Etendused müüdi täissaalidele. Kaks kärbest ühe hoobiga?

Saku Suurhallist on olnud avalikkuses sel aastal väga palju juttu. Esmalt enam Suurhalli kui tõeliselt moodsa ja laiade tehniliste võimalustega spordisaali teemal. Rõhutati tekkivaid võimalusi just spordiga tegelemiseks ja sisukaks ning tervislikuks vaba aja veetmiseks.

Ja siis — kevadel tõusis ehitis kõrghuviorbiiti kontsertsaalina, sest tekkis küsimus Eurovisiooni korraldamise koha asjus. Jõuti kiirelt järeldusele, et peaaegu ainuvõimalik koht säärase suurürituse korraldamiseks on Saku Suurhall.

Tõsi küll, siinjuures arutleti väliselt spordisaali välimusega halli sobivuse üle nii suure vaatajaskonnaga ürituse korraldamiseks. Tõepoolest, sinised plastmasstoolid ei jäta just kontsertsaali muljet. Arvukad kiirsöögiletid on samuti pigem korvpallimängude pärusmaa.

Praegustele külastajatele jääb kohast üsna rutiinne ja harilik mulje. Kuigi ilmselt saab halli siseilme kevadiseks peakontserdiks uue ilme, ei viita väliselt midagi glamuurile, särale ja suursugususele, mida publik Eurovisioonilt ootab.

Vahetult enne esimesi üritusi, kui halli ehitus veel lõppjärgus oli, tegi ajakirjandus infokäraga kohale ju tegelikult väga head reklaami. Inimesi informeeriti meedias pea iga päev, kui kaugel on toolide paigaldamine ning kuidas sujub lava ehitus.

Meedia arutles ka selle üle, missugused firmad ostavad endale ülikallid loožid ning kes prominentsetest eraisikutest kulutab 37 500 krooni VIP-tooli peale.

Reklaam oli mõjuv. Rahva huvi halli vastu köeti üles koos laiaulatusliku tantsuetenduse kampaaniaga, mille piletid müüdi läbi lühikese aja jooksul.

Inimeste huvi kasvule aitas kaasa ka maailmajärgu staaride kontserdid samas hallis — nii Roxette kui ka Rammstein müüdi täissaalidele. Suurepärane müügi- ja tutvustustöö käisid käsikäes.

Kevadise Eurovisiooni kontserdi piletihindade üle spekuleeritakse juba mõnda aega. Saku Suurhall naudib kogu meediakära sees varjatud reklaami vilju ning teenib raha. Toimunud korvpallimängud on olnud pealtvaatajaterohked.

Tänaseks on Saku Suurhalli külastanud 34 573 inimest. Tõsi — väljamüüdud etenduste/kontsertide taga on olnud maailmakuulsad ja professionaalsed artistid. Ja autor ei püüagi väita, et Saku Suurhalli fenomen seisneb vaid suurepärases reklaami- ja müügitöös.

Tallinna suurehitis on Baltimaade suurim ja moodsaim sisehall. Ei saa lihtsalt salata, et kontsertide kõrge tase ja meediatöö on omavahel oskuslikult ühendatud.

Oma ala asjatundjad teavad, millisele nupule vajutada. Uudishimu on inimesel loomuses. Iseasi, kui kauaks seda jätkub.