Kõik sai alguse sellest, kui Alek Litvinovi nimeline klient nurises Rock In Haapsalu Facebooki-lehel tundidepikkuse ooteaja ja halva organiseerituse üle. Küll aga ei osanud ta ilmselt ka ise oodata vastust, mis ürituse korraldustiimi poolt järgnes. "Kas see organiseerimine oleks pidanud sinu jaoks olema nagu lennuki peale minek? Et esmalt antakse kõlaritest teada, siis suunatakse check-ini, sätitakse istuma ja saad rahulikult magama jääda? Käi p****, mees! Kui sa aru ei saanud, siis tegu oli rokk-kontserdiga!" käratas keegi Rock In Haapsalu sotsiaalmeedia tiimist vigases inglise keeles nurisejale vastu (postitus nüüdseks kustutatud toim.)

Kustutamisest hoolimata hakkas postitus levima ning päädis sellega, et ka teine klient kommenteeris Rock In Haapsalu sotsiaalmeedias, et VIP-ala olevat olnud "rõvedalt kitsas ning suhtumine eriti üleolev", lisades juurde kuvatõmmise eelpool mainitud inetust sõnelusest ja hinnates üritust kõige madalama 1 tärniga. Ka nüüd jäi korraldajal õigust ülegi, andes irooniliste remarkidega mõista, et nurisemine pole ühele väärikale VIP'ile kohane ja et VIP-pilet andis üritusel üksnes istekoha ja veidi mõnusama olemise ning sõnakasutus "go fuck yourself" ongi vääriline rock'n'roll vastus, mis igati vastavuses kõige esimese kurtja ülbitsemisega.

"Kriitikas pole kunagi probleem, olemegi õppinud sellest palju. Paljude asjadega oleme ka nõus ja mõned asjad ei ole ka muudetavad. Aga kui keegi lihtsalt viskab välja statemendi "rõvedast kitsusest" ja ülbest suhtumisest ilma midagi selgitamata, siis see on tüli norimine ja ülbamine ja pole kuskilt otsast konstruktiivne kriitika. Ja selle peale ei tahagi muud öelda kui juba öeldud sai," kommenteeriti korraldajate poolt sotsiaalmeedias täiendavalt juurde. "Kõik ostmised on vabatahtlikud, keegi ei sunni kedagi midagi ostma. Samuti pole me müünud midagi, mis on osutunud millekski muuks kui lubatud."

Facebooki-nuriseja ei jäänud selle selgitusega aga rahule ja lisas juurde fotojäädvustuse sellest, millised olid VIP-ala istumistingimused, toonitades, et pileti ostmise hetkel vaatas talle istekohtade kirjelduses vastu hoopis teistsugune pilt kui reaalsuses kujunes: "Ostsin piletid 6 kuud ette ja nägin kenasti VIP-ala korraldust kaardil. Küll aga lugesin päevad enne korraldust, et lisatakse üle 50 VIP-pileti, mis "tulid kuskilt juurde" ja kohapeal selgus, et ruumi ei tulnud mitte juurde, vaid suruti üle poolesaja istekoha olemasolevale pinnale, mis tingis pildil oleva olukorra, kus absoluutselt mitte mingit ruumi ei istuda aga kohtade vahel liikuda polnud," selgitas ta. "Ma pole kunagi nii kitsas olukorras pidanud istuma ja selle eest ligi 3 korda rohkem maksma." Ürituse vastus sellele selgitusele oli juba tunduvalt sõbralikum ning lubati vaadata, mis järgmisel aastal teha annab.

Ürituse pressiesindaja Reno Hekkonens kinnitas Kroonikale antud kommentaaris, et eelpool kirjeldatud sõnavahetus tõesti aset leidis ja et tegu on tõesti kahetsusväärse arusaamatusega. Avaldame Reno kommentaari täismahus:

Kodanik Alek Litvinovi sõnum Rock in Haapsalu FB lehel on arusaamatu. Mis nimelt on "halb korraldus", mis nimelt on "mõned halvad ettevalmistused"? Nurinale, et kodanik pidi seisma üks tund, et näha 2Cellost, on pehmeltöeldes imelik. Kas oli kuidagimoodi antud mõista, et kontsert algab kohe, kui külastaja siseneb lossihoovi? Veidi ka selgitust siinkohal: härra ootus põhines valel infol, algust muudeti artisti poolt vaid 30 minutit võrreldes algselt kavas olnuga, sest siialennul oli Stjepani üks kohver kaduma läinud ja seda oodati viimase hetkeni järgi.

Nüüd ebakorrektsest vastusest. Jah, vabandame, et selline asi läbi läks. Rock in Haapsalu FB lehel oli säärane mäsu piletite saamisega ja muude tuhandete küsimustega seoses, et ilmselgelt tuli kellelgi sisse emotsionaalne näpukas. Otsese korraldustiimi liige see polnud, kasutasime sel päeval paari abilist, kes sotsiaalmeediaga tegelesid, kuna kogu põhitiim oli seotud platsil toimuva korraldamisega.