1. Princetoni teadlased on välja selgitanud, et inimesed otsustavad esimese 10 sekundi jooksul, kas sa oled usaldusväärne või mitte.

2. Üks Hollandis läbi viidud uuring näitas, et brändiriiete kandjaid peetakse olevat "kõrgklassist". Kui inimene kannab näiteks Lacoste'i või Tommy Hilfigerit, siis märgatakse seda kohtumise esimeste sekundite jooksul.

3. Nicholas O. Rule ja Nalini Ambady läbi viidud uuringu tulemustest lähtudes võib öelda, et inimesed otsustavad 20 sekundi jooksul, kas nende vestluspartner on gei või hetero.

4. Loyola Marymount' ülikooli professor Nora A. Murphy leidis, et inimesed otsustavad, kas nende vestluspartner on tark või mitte toetudes nende silmadele. Sellised hinnangud on korrelatsioonis inimese reaalse IQ-ga.

5. Suurbritannias läbi viidud uuringust selgus, et naisi, kellel on tätoveeringud, peetakse vähem atraktiivseks, suuremateks alkoholi tarbijateks ja seksuaalselt vabameelsemateks kui ilma tätoveeringuteta naisi.

6. Pennsylvania ülikooli uuring leidis, et kiilaks aetud peadega mehi peetakse domineerivamateks kui juustega mehi.

7. Briti-Türgi uuringus näidati inimestele pilte meestest, kellel olid spetsiaalselt õmmeldud ülikonnad ja nendest, kes kandsid valmis ülikondi. Esimesi peeti edukamateks.

8. Pikemate sammudega inimesi peetakse seiklushimulisemaks kui lühematega, ütleb Durhami ülikooli uuring.

Allikas: Business Insider