"Tivoli Tuur OÜ kui maaletooja ja vahendusfirma ei oma ise ühtegi karusselli ja ei teosta tehnokontrolli vaid nõuab seda karussellide omanikelt. Karussellide omanikega on sõlmitud lepingud, kus nemad peavad oma tegevuse eest hoolt kandma ja ka vastutama. Teisiti polegi see võimalik, sest tehnokontrolli peab teostama tehnokontrolli ettevõte. Kui Tivoli Tuuril nähakse töömeest midagi karusselli kallal askeldamas, siis ilmub kohe artikkel, kuidas karussell on katki. Tegelikut teostatakse ka kontrolle ja hooldusi  jamitte suva järgi, vaid vastava graafiku alusel, mille jaoks on igal karussellil oma logiraamat. Kontrolli teostatakse iga päev.

Õnnetus karussellil võib kogu äri ära lõpetada ja seepärast ei ole kohe kindlasti mingit hooletust ega käegalöömist. Õnnetused võivad aga ikka juhtuda. Metall väsib, inimesed väsivad ja võivad teha vigu. Kõike võib juhtuda. 1996 aastast saadik on Tivoli Tuuril tehtud igal aastal umbes miljon karussellisõitu. Nii juba 17 aastat. Statistika järgi on karusselliga palju kordi ohutum sõita kui autoga!

Loomulikult oli see Rakvere õnnetus kohutav ja siiani ei teata täpselt, mis tegelikult juhtus. Küll aga ei saa midagi ette heita väljaõppinud meeskonnale, kes suutis põlengu tekkides päästa kõik inimesed karussellilt, evakueerida kogu pargi ja vabastada tee tuletõrjele. Seda kõike 3 minutiga! Tänu sellele said kannatanud vaid 1 ja 2 astme põletusi, mis teadupärast paranevad täielikult. Ajakirjanduses avaldatud pildid sidemetes inimestest on kindlasti šokeerivad, kuid sidemed olid peal seetõttu, et ei tekiks põletikku. Kõik kannatanud on täielikult paranenud ja saanud oma valuraha. Ära jagati ca 2 miljonit krooni.

Mobiilsed lõbustuspargid erinevad statsionaarsetest, sest statsionaarsed on nagu tavalised kohalikest inimestest koosnevad ettevõtted. Mobiilsetega on hoopis teine lugu. Igal karussellil on oma omanik, kes on sisserännanu, kes ei räägi keelt ega pruugi tunda kohalikke kombeid. Seetõttu on ka pargid erinevad. Kui on erinevad omanikud, siis on ka erinevad arvamused ja on raske kokku leppida ühtses piletisüsteemis või sooduspiletites. Kokkuvõttes pole see tivoliäri mingi meelakkumine. Tuleb läbida kõik kontrollid, kusjuures pole Eestis ühtegi ametit kes tivolit ei kontrolliks alates maksuametist ja keeleinspektsioonist lõpetades Tehnilise Järelevalve inspektsiooni, Päästeameti ja Keskonnaametiga. Elada tuleb pool aastat elamisvagunis, tihtilugu ilma vee või elektrita jne. Aga selline see tivolielu on! Kerge on hukka mõista, raskem on mõista..." lõpetab mõtlemapaneva lausega Viikna selle teema.